Raja is getest

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
esc_f_ny
Vliegende acrobaat

Raja is getest  Reageer met quote  

Nou mensen, Raja is getest. Morgen kan ik bellen over de uitslag van de chlamydia en volgende week de rest. We doen er gelijk maar een geslachtsbepaling bij. Weten we tenminste of we eigenlijk wel meneer mogen zeggen. Smile
Ik bedenk me net dat ik foto's had moeten maken. Confused

Ik ga nog in het topic 'ervaringen dierenartsen' over mijn positieve ervaring over de baronie vertellen.
Bericht Donderdag 25 Oktober 2007 5:00 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

spannend
Bericht Donderdag 25 Oktober 2007 5:28 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esc_f_ny
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Zeker spannend.
Maar heb je wel eens gehoord van 'de wet van de aantrekkingskracht'? Ik ben er heilig van overtuigd dat Raja kerngezond is! Very Happy
Bericht Donderdag 25 Oktober 2007 5:37 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
sweety67
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

we zullen met je mee duimen dat raja gezond verklaart word Razz
Bericht Donderdag 25 Oktober 2007 5:51 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Dat word de dagen aftellen Laughing Wink
Bericht Donderdag 25 Oktober 2007 6:03 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
esc_f_ny
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Welnee, niks dagen aftellen. Raja is een vrolijke flierefluiter die nog zeker 35 jaar meegaat.

En sweety, thanks he. Razz Maar je hebt 'm gezien, wel een schat!
Bericht Donderdag 25 Oktober 2007 6:05 pm
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Ja natuurlijk is het de bedoeling dat Raya zeker nog jaaaaaaaaaaren meegaat Very Happy maar ik bedoelde dagen aftellen totdat je de uitslag binnen hebt ook ivm geslachtsbepaling, helemaal leuk om te weten, daar kijk je toch naar uit denk ik??! Wink
Bericht Donderdag 25 Oktober 2007 7:50 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
esc_f_ny
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Woow, ja Wil, daar kijk ik zeker naar uit.
Ik begrijp ook wel wat je bedoelde. Begrijp mij ook niet verkeerd. Very Happy
Ben reuze reuze benieuwd of we in de toekomst meneer of mevrouw gaan zeggen. Ik hoop meneer, maar is het mevrouw hou ik niet minder van 'm (/haar).
Bericht Donderdag 25 Oktober 2007 8:06 pm
Sue
Moderator
Moderator

Re: Raja is getest  Reageer met quote  

Spannend zeg! Kan je morgen al bellen voor de chlamydia? Dat is snel! Shocked Waar gaat het bloed naartoe?
Bericht Donderdag 25 Oktober 2007 8:19 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esc_f_ny
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ja, chlamydia test hij zelf. Het bloed gaat naar Gendika. Dat vroeg ik nog of het daarheen ging. Hij liet me de keus. Ik zei doe maar Gendika.
Bericht Donderdag 25 Oktober 2007 9:09 pm
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by esc_f_ny
Woow, ja Wil, daar kijk ik zeker naar uit.
Ik begrijp ook wel wat je bedoelde. Begrijp mij ook niet verkeerd. Very Happy
Ben reuze reuze benieuwd of we in de toekomst meneer of mevrouw gaan zeggen. Ik hoop meneer, maar is het mevrouw hou ik niet minder van 'm (/haar).

Oke dan Very Happy anders kwam het ook zo lullig over als je het zo zou opvatten Wink ahum dan zitten we gelukkig toch op dezelfde golflengte met dit Wink
En jij valt dus meer voor een mannetje? Waarom die voorkeur?
Bericht Donderdag 25 Oktober 2007 9:14 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat had ik nog nooit gehoord zeg.. Dat dierenartsen chlamydia zelf testen.. 't Is wel fijn dat je de uitslag snel hebt!
Bericht Donderdag 25 Oktober 2007 9:15 pm
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Hopelijk een goed uitslag!
Bericht Donderdag 25 Oktober 2007 9:23 pm
esc_f_ny
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Wil

Oke dan Very Happy anders kwam het ook zo lullig over als je het zo zou opvatten Wink ahum dan zitten we gelukkig toch op dezelfde golflengte met dit Wink
En jij valt dus meer voor een mannetje? Waarom die voorkeur?

Tuuuurlijk. Weet je nog die ene keer met Danny, dat we een vervuiltopic hadden gemaakt, dat was echt lachen zeg. Very Happy

Ik heb een voorkeur voor een mannetje alleen maar voor het uiterlijk. Embarassed Mannetjes hebben gewoon zo'n prachtige tekening. Vrouwtjes zijn alleen groen met twee rode vlekken op de vleugels.
Maar maar! Nogmaals, ik zou niet minder van hem.../haar houden. Raja heeft sowieso van die fantastische lieve, onschuldige kraaloogjes. Daar bezwijk je sowieso wel voor. Very Happy
Bericht Vrijdag 26 Oktober 2007 10:30 pm
esc_f_ny
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Dat had ik nog nooit gehoord zeg.. Dat dierenartsen chlamydia zelf testen.. 't Is wel fijn dat je de uitslag snel hebt!

???? Oh.... Heb jij geen ervaring bij de baronie dan? En dat is waarschijnlijk ook een oorzaak dat het goedkoper is. Rolling Eyes
Bericht Vrijdag 26 Oktober 2007 10:31 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 1:47 am
  Berichten van afgelopen: