Goed is het niet natuurlijk, maar een beetje kan volgens mij niet meteen kwaad. Hou het beperkt zou ik zeggen.
Maandag 22 Februari 2010 11:12 pm
alexandraatje Kamikaze piloot
bij ons krijgen ze het ook wel eens hoor. ik maak altijd de ranje heel erg verdund. dat er net een smaakje aan zit. zo zit er minder suiker in en kan het minder kwaad. natuurlijk niet elke dag maar eens in de zoveel tijd mogen ze meedrinken en ze genieten er allemaal van.
Dinsdag 23 Februari 2010 8:02 am
alexandraatje Kamikaze piloot
bij ons krijgen ze het ook wel eens hoor. ik maak altijd de ranje heel erg verdund. dat er net een smaakje aan zit. zo zit er minder suiker in en kan het minder kwaad. natuurlijk niet elke dag maar eens in de zoveel tijd mogen ze meedrinken en ze genieten er allemaal van.
Hier krijgen ze groentesap of thee. En het is echt opletten als ik zelf iets drink........................ . Ik ben tot nu toe nog snel genoeg geweest.
quote:Originally posted by Sarah
Ik ga de boeman spelen denk ik maar ze hebben het niet nodig dus krijgen ze het ook niet, heb het ze ook nooit laten proeven.
Nou waarom een boeman? Wij zijn gewoon een beetje stout dat we het ze wel hebben gegeven haha.
Jou vogeltjes krijgen geweldig goed te eten dus ik snap goed waarom ze het bij jou nog nooit gehad hebben
Het was bij mij niet bewust gegaan ik was aan het drinken en had het in mijn hand en opeens zat hij op het randje te drinken. sinasapelsap vind hij ook heel lekker. Maar ik de kooi krijgen ze alleen maar water
Maandag 29 Maart 2010 12:36 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 1:48 am