er zijn veel mensen in het dorp met papegaaien hier en die mij steeds van alles vragen, en ik vertel ze dan over fluffies.
Als het goedgekeurd wordt, mag ik dan iets van een visiete kaartje geven ana de mensen ? ik heb vernomen dat die in de maak zijn ?
Zou iemand die ze heeft (wil maken) ze aan mij kunnen emailen dan kan ik ze zelf wel uitprinten en geven aan de mensen hier met papegaaien.
ik krijg overal vragen mijn papegaai is maar half geknipt en durft niet met hem naar buiten, of mijn papegaai komt de kooi niet uit, Nu wil ik ze zo`n visiete kaartje geven met het adres van fluffies erop. want de mensen willen wel maar weten de weg niet.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik ben niet zo creatief met de pc en foto`s bewerken, laat mij de hard ware maar doen haha.
Ze staan hier wel ergens....maar waar ? Ik hoop dat Fluf zo even komt zeggen waar die kaartjes te vinden zijn, want t is een harstikke goed idee van je
Ik werdt meteen naar binnen genomen bij 2 mensen. 1 ervan is een kweker van ara`s amazone`s en kaketoe`s wist ik helemaal niet dus was wel een leuke verrassing.
Van de week ga ik een keertje terug hebben we afgesproken en dan gaat bianca ook mee kan ze ook de ara`s zien.