Sinds vanmorgen ontspannen voeren.

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Spetter
Vlieger

Sinds vanmorgen ontspannen voeren.  Reageer met quote  

Ik heb het sinds vanmorgen door. Ik voel de krop in mijn hand liggen als ik hem voor optil. En ik maar denken en voelen...............waar zit die krop nu Laughing

Lag ie al in mijn hand. Ik begin me meer te ontspannen en te vertrouwen op dat ik het goed doe. Raar toch, dat je iets niet snapt en het ligt voor de hand.

Ik gebruik de baby flessenverwarmer om de 2 spuiten op temp te houden, een bak warm water voor het gebruikte spul zodat het niet aankoekt. En ik ga vandaag een weegschaal halen zodat ik Winky elke dag kan wegen.

En na het voeden...................knuffen met heel veel liefde Hartje
Bericht Woensdag 23 December 2009 9:03 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Goed van je hoor. Gewoon zien dat de pap niet te koud en niet te warm is. Je kan de pap best voelen op je bovenhand, of op je pols, zoals ze met de pap van mensen baby's doen. Dan weet je of de pap goed is. Te warm kan de krop verbranden, te koud kan de krop verzuren
Bericht Woensdag 23 December 2009 9:31 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

de beste manier om te voelen of het niet te heet is is het even tegen je lippen te houden. dan weet je meteen hoe of wat.
het is heerlijk als je eindelijk weet hoe je je kleine kunt voeren en ziet hoe goed het gaat.
geniet er lekker van, vooral nu met de feestdagen. heel veel plezier samen
Bericht Woensdag 23 December 2009 1:40 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Ik heb een speciale termometer voor vloeibaar voedsel. Die geeft precies aan hoeveel graden.

Heerlijke feestdagen wens ik jullie allemaal toe.
Bericht Woensdag 23 December 2009 3:42 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ow, kan niet beter zijn dan dan met zo'n thermometer. Goed hoor. Veertje
Bericht Donderdag 24 December 2009 11:23 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 2:07 am
  Berichten van afgelopen: