Ik heb het sinds vanmorgen door. Ik voel de krop in mijn hand liggen als ik hem voor optil. En ik maar denken en voelen...............waar zit die krop nu
Lag ie al in mijn hand. Ik begin me meer te ontspannen en te vertrouwen op dat ik het goed doe. Raar toch, dat je iets niet snapt en het ligt voor de hand.
Ik gebruik de baby flessenverwarmer om de 2 spuiten op temp te houden, een bak warm water voor het gebruikte spul zodat het niet aankoekt. En ik ga vandaag een weegschaal halen zodat ik Winky elke dag kan wegen.
En na het voeden...................knuffen met heel veel liefde
Goed van je hoor. Gewoon zien dat de pap niet te koud en niet te warm is. Je kan de pap best voelen op je bovenhand, of op je pols, zoals ze met de pap van mensen baby's doen. Dan weet je of de pap goed is. Te warm kan de krop verbranden, te koud kan de krop verzuren
Woensdag 23 December 2009 9:31 am
alexandraatje Kamikaze piloot
de beste manier om te voelen of het niet te heet is is het even tegen je lippen te houden. dan weet je meteen hoe of wat.
het is heerlijk als je eindelijk weet hoe je je kleine kunt voeren en ziet hoe goed het gaat.
geniet er lekker van, vooral nu met de feestdagen. heel veel plezier samen