|
|
|
Whisper
Kamikaze piloot
| Solace en Shallsea |
|
|
Ik heb al een tijdje niet van me laten horen (*schaamschaam*), dus even een berichtje.
Met Sol en Shall gaat alles goed. We hebben een manier gevonden om de kooien aan elkaar te verbinden en ze zitten (als ze in de kooi zijn) eigenijk altijd bij elkaar. Alleen 's nachts gaat Shallsea terug naar haar eigen kooi, kennelijk vindt ze haar bedje toch lekkerder slapen dan een zitstok.
Shallsea is duidelijk de dominante en soms zit ze Sol behoorlijk op de kop, maar ik denk wel dat hij gelukkiger is met een vogeltje erbij. Nadeel van Shallsea erbij is echter dat ik opstappen niet meer heb kunnen oefenen met Solace. Als ik het probeer wil Shallsea ook aandacht en zelfs als ik haar in haar eigen kooi zet, maakt ze zoveel kabaal dat Solace helemaal afgeleid is. Maar goed, als Shallsea wat ouder en rustiger is komt dat wel weer.
Shallsea is een echte knuffelvogel en komt graag bij ons zitten om te kroelen en gekroeld te worden. Ze kan soms wat hardhandig zijn en ik krijg haar (nog) niet geleerd dat ze wat minder enthousiast moet zijn, dus af en toe zet ik haar maar terug in haar kooi . Vandaag was ze superlief, heeft urenlang op mijn schouder zitten doezelen en heeft mij lekker laten werken (moest nog wat schrijven).
Dus al met al twee gelukkige mensen en twee gelukkige vogeltjes hier . |
Woensdag 15 Juli 2009 5:35 pm |
|
|
|
|
vlindertje
Ervaren vlieger
Wat leuk om te lezen, fijn dat het zo goed gaat!  |
Woensdag 15 Juli 2009 6:01 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Hé, wat leuk weer van je te horen, we hebben je gemist hier hoor. Je verhalen en zo, altijd fijn te weten hoe het gaat natuurlijk. Maar, het gaat goed en dat is natuurlijk belangrijk.  |
Woensdag 15 Juli 2009 8:54 pm |
|
|
esjo
Moderator

Wat leuk om weer wat te horen van jullie. Super dat het zo goed gaat met die twee. En wat een riant paleis hebben ze op die manier met de kooien tegen elkaar aan. Grappig dat Shall toch liever in haar bedje slaapt  |
Woensdag 15 Juli 2009 9:09 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Solace en Shallsea |
|
|
Wat leuk om een update te lezen van je vogeltjes, Whisper! En wat fijn om te horen dat het zo goed gaat tussen Sol & Shal. Zou het dominante van Shal ook geïnterpreteerd kunnen worden als opdringerig? Want Wheezy is ook heel erg opdringerig en het is bijna alsof ik Wheezy 'zie' in jouw berichtjes. Lekker jaloers (wat hij heeft wil ik ook en anders word ik BOOS!)
Nu wil ik eigenlijk ook wel heel erg graag foto's zien! |
Vrijdag 17 Juli 2009 10:48 am |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 2:09 am
|
|
|
|
|