soort van knarsen?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Daantjuh
Beginnende vlieger

soort van knarsen?  Reageer met quote  

ik merk dat mijn beide bbtjes een geluid maken van een soort knarsen met hun snavel llijkt ook wel of ze zo communiceren

doen jullie vogels dit ook wel eens?
Bericht Dinsdag 28 Augustus 2007 6:18 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: soort van knarsen?  Reageer met quote  

Is het heel erg hard tikken/knarsen? (Waarbij ze zich lang maken, de pupillen klein maken en de onder & bovensnavel langs elkaar laten gaan?)
Bericht Dinsdag 28 Augustus 2007 6:29 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Daantjuh
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

ze zitten dan vrij rustig op een normale positie en dan hoor je ze zachtjes knarsen en dit doen zij dan om de beurt
heb ze nu ook al een uur op de speelboom zitten en muziek op gezet enzo en maken ze dit geluid ook en ik zie ook dat ze nu langzaam aan het indutten zijn
Bericht Dinsdag 28 Augustus 2007 6:33 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik denk dat dit gewoon samen relaxen is hoor. Ik dacht dat je iets anders bedoelde. Dat ziet er vaak minder vriendelijk uit. Wink
Bericht Dinsdag 28 Augustus 2007 7:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Daantjuh
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

ow oke :p lol nee ze zijn niet echt op de vecht tour uit lees net ook een ander topic erover Rolling Eyes Embarassed OOPS gooi deze topic maar weg
Bericht Dinsdag 28 Augustus 2007 7:34 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik zal 'm eventjes dicht zetten.
Bericht Dinsdag 28 Augustus 2007 7:48 pm

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 2:13 am
  Berichten van afgelopen: