|
|
|
Whisper
Ervaren vlieger
| Te lang niet meer geweest |
|
|
He allemaal!
Ik ben hier te lang niet meer geweest (druk ), dus even een update.
Solace is erg blij met z'n nieuwe kooi. Ik ben de foto's kwijt, maar ik zal proberen nieuwe te maken. Sol heeft wel veel praatjes gekregen: hij vecht met de helft van z'n speeltjes en bespringt de andere helft. Kennelijk vindt Sol dat, nu z'n territorium groter is, het tijd is voor nakomelingen. .
Het enige nadeel is dat ik vroeger z'n kooi gemakkelijk op het tafeltje naast de bank kon zetten zodat Sol echt bij me zat, en dat kan niet meer met de grotere kooi. Ik zet wel het deurtje open, maar hij komt er niet uit (vindt het wel leuk om via de opening naar buiten te kijken). |
Zondag 15 Juni 2008 1:10 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
| Re: Te lang niet meer geweest |
|
|
Hey Whisper, wat leuk je weer te zien. Die Sol, of bespringen óf vechten met z'n speeltjes. Twee uitersten.
Als de nieuwigheid van z'n kooi is, zal hij vast en zeker wel weer naar buiten komen, toch?  |
Zondag 15 Juni 2008 1:19 pm |
|
|
esjo
Kamikaze piloot
Hoi Whisper, welkom terug
Jammer idd, dat je hem nu niet gemakkelijk naast je kan zetten. Aan de andere kant, hij heeft het duidelijk wel naar zijn zin in de kooi, anders kwam hij wel een keer eruit.
En wie weet wat er in de toekomst nog gebeurd  |
Zondag 15 Juni 2008 1:43 pm |
|
|
|
|
Whisper
Ervaren vlieger
Sol klom net langs de buitenkant van z'n kooi (dat durft hij wel) en viel toen per ongeluk. Hij stapte meteen heel resoluut op de trosgierst af die daar lag, alsof hij wilde zeggen "ik viel niet hoor! ik ging even. . . uh. . . DIT eten. Ha! Ik vallen, nooit!". Na twee hapjes ging hij toch maar terug naar binnen. |
Zondag 15 Juni 2008 6:14 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Hoi Whisper, welkom terug. Ja, het is ff geleden maar we zijn blij je terug te zien, horen, van je te lezen. (of hoe moet je het zeggen)
Blijkbaar is het met Sol helemaal in orde. Sol zal stap voor stap wel meer vertrouwen krijgen in de "grote buitenwereld" hoor, komt vast in orde, maar op zijn eigen tempo dan.  |
Zondag 15 Juni 2008 6:36 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Hahaha Sol heeft wel karakter! Ongelooflijk he, hoe ze hun stuntelpraktijken proberen te verbergen. |
Zondag 15 Juni 2008 8:39 pm |
|
|
|
|
esjo
Kamikaze piloot
Gezellig, je bent er weer, en direct kunnen we weer gaan genieten van die leuke typische Solace story's Het is wel echt een vogeltje met karakter
Niet meer zolang wegblijven hoor  |
Zondag 15 Juni 2008 9:03 pm |
|
|
Whisper
Ervaren vlieger
Sol heeft inderdaad karakter in overvloed .
Hij is gisteravond trouwens OP z'n kooi geklommen, toen voelde hij zich helemaal het haantje. Ik had een speeltje voor hem op de kooi gelegd, dus daar heeft hij toen mee rondgesleept. Op een gegeven moment gooide hij het speeltje van de kooi af en toen was het "Mama, iemand heeft mijn speeltje weggegooid. Ik was het niet! Weeeeeh". Natuurlijk heb ik het opgeraapt en terug gelegd zodat hij het nog een keer eraf kon smijten . |
Maandag 16 Juni 2008 8:22 am |
|
|
Sarah
Moderator

Hahahaha, zo te horen heeft Sol een nieuw spelletje uitgevonden "mams, apport". Hahahahaha  |
Maandag 16 Juni 2008 9:09 am |
|
|
|
|
esjo
Kamikaze piloot
quote:
Originally posted by Whisper
Natuurlijk heb ik het opgeraapt en terug gelegd zodat hij het nog een keer eraf kon smijten .
Zo'n muts ben ik ook vaak. Stom Maar ja, ook wel humor |
Maandag 16 Juni 2008 11:41 am |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ohhhh en wie zijn wij dan om het niet netjes op te rapen en terug te geven he?  |
Maandag 16 Juni 2008 2:43 pm |
|
|
Whisper
Ervaren vlieger
Precies. Anders heb je een vogeltje dat de hele tijd zielig over het randje van z'n kooi naar beneden staat te kijken. Dat kunnen we toch niet hebben  |
Maandag 16 Juni 2008 2:58 pm |
|
|
|
|
esjo
Kamikaze piloot
Dat bedoel ik maar  |
Maandag 16 Juni 2008 3:35 pm |
|
|
Whisper
Ervaren vlieger
Hij wordt ook steeds brutaler. Gisteren zat hij weer op z'n kooi en voerde ik hem een cracker. Maar dat ging natuurlijk niet snel genoeg voor hem . Hij sprong toen van de kooi richting cracker, maar bedacht halverwege dat ik wel groot ben en vloog terug naar de kooi . |
Dinsdag 17 Juni 2008 7:47 am |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ojee, heeft hij zich toch maar bedacht? Het zal vast niet lang meer duren voordat hij zich ook daar over heen heeft gezet. |
Dinsdag 17 Juni 2008 9:49 am |
|
|

|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zaterdag 30 Augustus 2008 12:04 am
|
|
|
|
|