vraagje over het teennageltje van onze aga Gizmo. Zoals sommigen van jullie al weten is het teennageltje veels te ver teruggeknipt door de DA die bloed moest afnemen voor de testen van Gizmo.
Heeft iemand anders ervaring met een teennageltje wat praktisch weg was? Kan dit nog teruggroeien en zo ja, hoe lang duurt het ongeveer voor je hier wat van ziet. Ik zie nog niet echt verandering. Gizmo's nageltje is half juni eraf geknipt. Er zit nu nog maar een heel klein stompje.
Woensdag 2 Augustus 2006 2:53 pm
Sue Moderator
Re: teennageltje
Ik heb geen ervaring hiermee, maar schrik toch wel bij het woord 'stompje'.. Hoe ver hebben ze het in godsnaam afgeknipt?!
Woensdag 2 Augustus 2006 3:01 pm
Patricia Kamikaze piloot
eigenlijik bijna helemaal eraf Sue . Ik had het je eigenlijk nog willen laten zien op fluffiedag. Ik zal proberen er een goede foto van te maken. Ik heb het net uitgebreid zitten bestuderen en zelf vind ik nu toch dat het een klein beetje gegroeid lijkt. Hans zei gisteren nog dat hij geen vooruitgang zag maar ik vind nu toch van wel.
Ik denk dat het wel terug groeit!!!!!! Cleo' s broertjes Rocky was ook grotendeels zn nagel kwijt (afgebeten), er zat eigenlijk alleen een stompje en ook dat is weer terug gegroeid. Bij Cleo zat is ook een stukje teen afgebeten, dat goeit nooit meer aan...
het zxal bij Gizmo alleen een poosje duren...
Woensdag 2 Augustus 2006 8:48 pm
Igor Vliegende acrobaat
Als het echt alleen de nagel is, dan groeit het volgens mij weer wel aan. Kan denk ik wel een tijdje duren. Ik vind het nog steeds raar dat iemand zover knipt
Arme Gizmo
Donderdag 3 Augustus 2006 6:59 am
Patricia Kamikaze piloot
ja, dat is ook raar natuurlijk Toch wel geruststellend om te lezen dat jullie denken dat het wel terug zal groeien maar dat dit zijn tijd nodig heeft. We wachten maar af dan.
Vrijdag 4 Augustus 2006 4:11 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 2:21 am