ik zou komende woensdag een papegaai baby krijgen van 4en halve week oud maar het zat me zo op de maag dat voeren dat ik het maar afgezegd heb. want het babytje kon niet langer blijven bij de man omdat ie op vakantie moest die volgende zaterdag
dus ik denk dat ik de juiste beslissing gemaakt heb door het af te zeggen
en ik ga dus in de toekomst voor een al zelfstandige etende vogel
al had ik wel al de pap en alle benodigheden klaar staan maar als et kortbij komt en je serieus met mensen erover gepraat hebt dan ga je et toch heel anders bekijken
vind het wel jammer voor je
maar vind het wel een goede beslissing van je
Zaterdag 23 Juni 2007 1:37 pm
Fluffy Sue Site Admin
Re: toch nog geen gaaitje voor mij
Hoi Daantjuh.. Wat jammer dat je toch afgezegd hebt: Maar heel erg begrijpelijk! Ik vind het ook een hele goede beslissing!
Ga je nu op zoek naar een andere kweker?
mijn ma had met de vorige kwekers gebeld en hij kon et wel begrijpen zei ie en was ook niet kwaad vond het alleen zonde voor me omdat ik me er zo op verheugd had maja hij zei ook dat ie er zelf ook niet voor zou kiezen omdat hij er geen ervaring mee heeft met handopfok.
dusja dat zegt aan een kant ook eigelijk weer genoeg maar goed hij zei dat ie genoeg mensen had die er interesse in hadden dus
maar goed ik hoop ook dat het wat gaat worden bij danny en linda en dan heb ik tenminste ook een goede kweker die het beste voor heeft met zijn gaaitjes en waar ik ook bij terecht kan als er wat zou zijn. en ook een zelfstandige gaaitje
nee hij zei meteen ik kan et wel begrijpen want ik zou er zelf ook niet voor kiezen eigelijk best een tegenstrijdig antwoord want et wilt wel wat zeggen... terwijl ie andere mensen wel ermee wilt opzadelen zeg maar maar goed dat is niet mijn probleem meer
en hij zei erna ook er zijn nog genoeg mensen die interesse hebben erin dus het maakte niet uit...
Zondag 24 Juni 2007 5:12 pm
Fluffy Sue Site Admin
Dat laatste zal waarschijnlijk ook hebben meegespeeld maar in ieder geval hartstikke fijn! En nu maar hopen dat de eitjes van Danny snel uit zullen komen.