|
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
Als ik je Daantje nu eens een paar weken in "bruikleen" geef??
Binnen de kortste keren heb je je boekje vol hoor!! (Enceclopie zelfs ) Wel of geen Rebo dáár zijn vast wel uitgevers voor te vinden!!
Enneuhh .... ík koop je boekje direct!!  |
Woensdag 18 Juni 2008 12:27 am |
|
|
ellenparrot
Beginnende vlieger
|
quote:
Originally posted by jamy_nl
Als ik je Daantje nu eens een paar weken in "bruikleen" geef??
Binnen de kortste keren heb je je boekje vol hoor!! (Enceclopie zelfs ) Wel of geen Rebo dáár zijn vast wel uitgevers voor te vinden!!
Enneuhh .... ík koop je boekje direct!!
In bruikleen? weet je wel wat je zegt?? ha ha.. grapje!
Ik word ook al gevraagd om een basisgids te schrijven over de edelpapegaai. Pffff..... ha ha. we zien het wel! Nogmaals... ik zeg nooit nooit  |
Woensdag 18 Juni 2008 12:43 am |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ojee, klinkt dat als 'Daan gaat niet meer terug als ze hier komt logeren'? Of..? |
Woensdag 18 Juni 2008 10:02 am |
|
|
Sarah
Moderator

Oei, zal ik onze Jos maar niet op logeren sturen dan.  |
Woensdag 18 Juni 2008 11:22 am |
|
|
|
|
ellenparrot
Beginnende vlieger
|
quote:
Originally posted by Sarah
Oei, zal ik onze Jos maar niet op logeren sturen dan.
|
Woensdag 18 Juni 2008 8:29 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Hahahahaha, leuke emoticon. niet dat ik bang ben dat hij niet zou hebben wat hij nodig heeft hoor, HELEMAAL niet maar krijg al schrik dat ik mijn klein, lief, grijs, donskippetje niet meer terug zou krijgen
O, wat zou ik een verdriet hebben.  |
Woensdag 18 Juni 2008 8:40 pm |
|
|
|
|
ellenparrot
Beginnende vlieger
|
quote:
Originally posted by Sarah
Hahahahaha, leuke emoticon. niet dat ik bang ben dat hij niet zou hebben wat hij nodig heeft hoor, HELEMAAL niet maar krijg al schrik dat ik mijn klein, lief, grijs, donskippetje niet meer terug zou krijgen
O, wat zou ik een verdriet hebben.
ja.. leuk he? ik heb een pagina gemaakt met veelal emoticons vanuit incredimail en nog andere dingen. Kijk hier maar eens.. heel handig om te gebruiken.. en ook al voeg je er hier eentje in, ze staan tenslotte op een andere server (de mjine): http://www.ellen-parrots.com/htmlfiles/
Ik moet er ook niet aan denken hoor.. ben ook blij dat het met Tom nu stukken beter gaat!
Heb ook incredimail maar kreeg die emoticons hier niet geplaatst, ben daar niet zo'n grote held in maar heb je pagina alvast opgeslagen en nu ben ik weer leukerds rijker. Thanks.
|
Woensdag 18 Juni 2008 10:34 pm |
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
quote:
Originally posted by ellenparrot
In bruikleen? weet je wel wat je zegt?? ha ha.. grapje!
Ik word ook al gevraagd om een basisgids te schrijven over de edelpapegaai. Pffff..... ha ha. we zien het wel! Nogmaals... ik zeg nooit nooit
Mooi, da's dus geregeld.... Daantje gaat uit logeren en binnenkort hebben we er 2 nieuwe boekjes van Ellen bij!! (die gids over de Edelpapegaaien volgt vanzelf na een bezoek van Daantje , zulke lieve rustige vogels... die Edels hahahaha)
En zéker weten dat ik Daantje terug krijg hoor..... daar zorgt Lady Poepebroek, alias Lady Bijtgraag, alias Lady Lieverd, alias Lady Kroeldoos, alias Lady Schreeuwlelijk zélf wel voor  |
Woensdag 18 Juni 2008 10:40 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Hmmm begrijp ik het goed Jamy? Als we verschillende vogels bij Ellen laten logeren, krijgen we dan extra boekjes? Ik stuur die van mij ook wel langs. Heb je nog plaats, Ellen? (Boekjes over pyrrhura's zijn schaars!) |
Donderdag 19 Juni 2008 9:24 pm |
|
|
ellenparrot
Beginnende vlieger
|
quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Hmmm begrijp ik het goed Jamy? Als we verschillende vogels bij Ellen laten logeren, krijgen we dan extra boekjes? Ik stuur die van mij ook wel langs. Heb je nog plaats, Ellen? (Boekjes over pyrrhura's zijn schaars!)
Pffffffffffffffffff.... helluuuuppp
|
Donderdag 19 Juni 2008 9:34 pm |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Vrijdag 22 Augustus 2008 5:56 am
|
|
|