Ik ben met Spetter begonnen met een houten brain training spel. Het is eigenlijk voor kittens.
Ik heb een foto van het spel in mijn dagboek staan.
Een paar dagen geleden heb ik hem kennis laten maken met dit spel, hij moest er niets van weten. Ik heb onder een paar ballen wat lekkers gedaan en het spel in zijn speelvakje (in mijn kast) gezet.
Vandaag ging hij kijken en heeft het lekkers ontdekt. Nu hij het spel heeft aanvaard kan ik met hem gaan brain trainen en spelen
Leuk zeg Ben benieuwd hoe lang het duurt dat we een filmpje van spetter in actie zien
Ik ken het spel voor honden met die stafen. Sandor was er erg goed in
Als Spetter er weer zin in heeft......................film ik
Hij heeft echt zijn voorkeur voor speeltjes. Alles wat stof is daar heeft hij een zwak voor. Houten speeltjes vindt hij minder. Zo heeft elke papegaai zijn eigen voorkeur.
ik heb alleen de hondenversie met blokjes die ze op moeten tillen... hij is tweezijdig en aan de andere kanten zitten schuifjes, die vind rocco veeeeel interessanter
lekker rukken, duwen en trekken tot je bij het lekkers kan
jammer dat het wat snel stuk gaat, volgens mij is het mdf. er komen nu kleine stukjes af maar bij een grote gaai zullen de schuifjes snel uitgeschoven zijn
Spetter had even de interesse, en toen was het over. Zijn voorkeur gaat niet uit naar hout. Ik heb bij de Vogelkelder fourageerspeeltjes gekocht (moeten nog binnen komen), en ik denk dat hij daar veel tijd aan gaat besteden.
Maandag 11 Januari 2010 8:46 am
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 2:46 am