|
|
|
Rocco
Vlieger
| updateje .. |
|
|
hoihoi
ik kreeg een berichtje van sarah waar uit ik kon opmaken dat ik maar weer eens iets moest laten horen
Hier gaat alles goed, Kyra is hier nog steeds, van ManonV heb ik nooit meer wat gehoord maar dat vind ik eigenlijk niet zo heel erg Ik ben echt stapelgek op Kyra en heb nog steeds de (ijdele) hoop dat het goedkomt tussen Kyra en Rocco. Kyra is gewoon nog bang en daardoor heeft Rocco er af en toe genoeg van en gooit ze Kyra naar beneden. Ze kunnen wel prima samen op één boom, maar ieder blijft dan netjes aan zijn of haar eigen kant
Ik heb net veertjes opgestuurd om te kijken of Kyra wel echt een vrouwtje is, Manon dacht van wel maar ik denk dat het toch een ventje is, even afwachten dus
Met Chico gaat het heel goed bij haar nieuwe baasjes! Ik krijg af en toe nog een mailtje en ik ben nog weer een keertje langsgeweest om te kijken hoe het ging. Binnenkort zou ik nog wat dvdtjes van barbara heidenreich langsbrengen dus dan kan ik haar meteen weer eventjes zien
Ik sta nu twee weken fulltime in de dierenwinkel en dus gaat Rocco gezellig iedere dag mee hen en weer (op de motor ) We verkopen geen dieren (uit principe) maar mensen zijn wel blij verrast om Rocco te zien en te horen haha
Ik had haar al 6x kunnen verkopen volgens mij maar dat gaat mooi niet door. ("doe er maar een strikkie omheen" zei een man met Rocco op zn schouder.... ik dacht het niet )
Met Oscar is ook alles goed, je kan wel merken dat ze nu wat ouder is want het volume en het schreeuwen is wat toegenomen...
dat was weer even de update
ow en ik had laatst weer scenic besteld maar ben er ook meteen weer achter waarom ik vorige na één zak geen nieuwe had besteld: ze lusten het allemaal niet, vooral de rode zijn vies Kyra eet wel alles ) |
Dinsdag 28 Juli 2009 8:22 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Sarah wie
Fijn dat je ons op de hoogte komt brengen van hoe het met jullie allemaal gaat zeg. Ik ben helemaal in mijn nopjes dit allemaal te lezen.
Hmmm, ben benieuwd of Kyra een popje is ja, zeker laten weten hé.
Ach, zolang ze elkaar geen pijn doen en op de boom samen kunnen dan gaat het wel.
Leuk dat je Chico ook nog ziet.
Rocco heeft duidelijk succes daar bij jullie in de winkel
Stoer zeg, op de motor, pluimen in de wind, lekker hoor
Fijn fijn fijn dit weer allemaal gelezen te hebben, mijn dag is weer helemaal goed gestopt  |
Dinsdag 28 Juli 2009 10:25 pm |
|
|
esjo
Moderator

Fijn te lezen dat alles goed gaat en wat super dat Rocco lekker mee mag naar je werk. Super zeg  |
Woensdag 29 Juli 2009 10:10 am |
|
|
|
|
vlindertje
Ervaren vlieger
Leuk om te lezen, fijn dat het allemaal zo goed gaat  |
Woensdag 29 Juli 2009 11:14 am |
|
|
Rocco
Vlieger
helleuhhh
heb al een berichtje via de mail van Gendika!!!
Kyra is een mannetje!! Nou heb ik drie vrouwen met mannen namen en 1 man met een vrouwen naam
Chico was trouwens ook een vrouw toen ik haar ging laten testen dus.... maakt niet uit wat voor naam ik geef het klopt toch nooit haha (de meeste hadden hun naam al, alleen Oscar komt van mij af..)
Ik had al een vermoeden dat Kyra een man omdat hij toch wel erg fors is. Dus ik wild hem al Rossi noemen (Leuk: Rocco en Rossi) Maar mn vriend kan niet opschieten met Kyra en vind niet dat zo'n 'stomme' vogel zo'n naam mag dragen
Dus even kijken wat ik doe, want ik vind Kyra ook meer iets voor een hond, en ik ken een meisje dat zo heet.... Iemand nog leuke suggesties? |
Woensdag 29 Juli 2009 7:25 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

"Stomme vogel" , dat is niet lief van je vriend hoor
Ach, een naam is zo moeilijk en zo persoonlijk. Ik vind het best moeilijk om daar suggestief over te doen eigenlijk. Misschien kan je enkele van je favorieten hier noteren en kunnen we dan ONS favoriet uit die even opnoemen? |
Woensdag 29 Juli 2009 9:01 pm |
|
|
esjo
Moderator

quote:
Originally posted by Rocco
Kyra is een mannetje!! Nou heb ik drie vrouwen met mannen namen en 1 man met een vrouwen naam
Humor
Gefeliciteerd met je kerel  |
Woensdag 29 Juli 2009 10:07 pm |
|
|
|
|
Rocco
Vlieger
Haha! mijn vriend wilde hem inderdaad al 'kerel' noemen
Ik denk dat Kiro/Kyro het makkelijkst is, omdat ik hem meestal Kiertje noem  |
Donderdag 30 Juli 2009 9:26 am |