Vakantie adresje gezocht

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Vraag en vermist

Auteur Onderwerp
Tommy07
Beginnende vlieger

Vakantie adresje gezocht  Reageer met quote  

Halllo lieve mensen,

Wij hebben een probleempje. Wegens omstandigheden hebben wij geen oppas adres meer voor onze twee vogeltjes.
Kan iemand ons uit de brand helpen? Anders zijn wij genoodzaakt onze vakantie te annuleren.
Het gaat om 16 dagen, beginnend op 5 juli.
We vinden het heel erg vervelend om dit zo te doen. En zijn er ook niet helemaal zeker van. Maar op dit moment zien wij even geen oplossing.
Misschien hebben jullie idee:en en/of oplossingen?
Alvast bedankt.
Bericht Zondag 27 Juni 2010 12:36 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb je vraag toch even verplaatst naar het "vraag" topic, hopelijk wordt je berichtje hier veel bekeken en kan iemand je helpen, jammer dat je geen oppas meer hebt. We duimen in elk geval dat er een oplossing komt.

Troosten
Bericht Zondag 27 Juni 2010 8:22 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
irene
Vlieger

Reageer met quote  

Wat een vervelend probleem zeg!

Ik heb hier al een oppas vogel, dus kan je ook niet uit de brand helpen. Succes met zoeken! Hoop dat het lukt!
Bericht Zondag 27 Juni 2010 6:26 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Och jee, dat is een probleem Sad
Zijn je vogels getest? Dat is wel belangrijk om te weten voor als iemand zich aan wil bieden.

Ik hoop dat er zich snel iemand meldt.
Ik ken iemand in Den Haag, die zal ik even voor je mailen of die eventueel op kan passen. Dat is zeker een vertrouwd adres Wink
Bericht Zondag 27 Juni 2010 9:11 pm
Tommy07
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Bedankt voor jullie reacties.
We hebben uiteindelijk een oplossing gevonden. Pffff....
ik zag ons de vakantie al annuleren.
Maar gelukkig!!
Bericht Maandag 28 Juni 2010 6:09 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een opluchting....geniet van de vakantie.... Ja
Bericht Maandag 28 Juni 2010 6:14 pm
esc_f_ny
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Hoi Tommy,

Wat fijn dat jullie een oplossing hebben gevonden.
Esjo had mij al gemaild erover (Ik ben diegene uit Den Haag). Anders had ik het wel willen doen hoor (Mits de vogels getest zijn uiteraard).
Dus mocht het om één of andere reden toch niet kunnen, ben ik je back up. Very Happy
Bericht Maandag 28 Juni 2010 6:14 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tommy07
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Wat super lief!!
Echt heel erg bedankt voor de aanbieding.
Gelukkig is het nu niet meer nodig. Wat leuk dat je zo dichtbij woont!

Onze vogeltjes zijn niet getest. Heb het wel eens overwogen, maar (volgens mij) als ze buiten komen is zo'n test zinloos omdat ze daar ook van alles op kunnen lopen. Ik kan het mis hebben hoor.
Maar wij hebben het dus nooit laten doen.

Misschien is jullie mening anders... en dan horen wij het graag!
Bericht Maandag 28 Juni 2010 6:32 pm
esc_f_ny
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Graag gedaan hoor Tommy! Het had me heel leuk en gezellig geleken.

Ik ben het wel met je eens hoor wat betreft buiten van alles oplopen. Ook jij weet dat het hier stikt van de halsbandparkieten, dus tsja.....

Maar toch vind ik wel dat je het ook niet op hoeft te zoeken.

Ik ben blij dat je een oplossing hebt gevonden. Zeker gezien het feit dat ze niet getest zijn. Maar ach, misschien ben ik wel een schijterd (Of maken we elkaar gek met z'n allen).
Bericht Maandag 28 Juni 2010 7:05 pm
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Gelukkig heb je een adres gevonden. Blijft er een ding over: een prettige vakantie wens ik jullie Yeah!
Bericht Dinsdag 29 Juni 2010 9:26 am
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

Gelukkig is het weer in orde Klappen
Bericht Dinsdag 29 Juni 2010 2:40 pm
Tommy07
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Dank jullie wel!!
Bericht Woensdag 30 Juni 2010 9:12 pm
Tommy07
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

esc-f-ny

Ja, die halsbandparkieten zijn echt een plaag hier. Stiekem vinden wij het wel leuk en hangen ook nootjes op, maar ik word wel elke dag wakker van ze.

Aiko heeft ook een vriendinnetje... er komt steeds een Halsie (zo noemen wij ze) als we Aiko buiten houden. Echt zo schattig.... Ze gaan steeds dichter naar elkaar toe en laatst wou Aiko een kusje geven. Dat heeft hij nog nooit gedaan bij een andere vogel.

Maar goed, onze vogeltjes zijn niet getest en ik begrijp jouw zorgen heel goed. Ik vermoed dat ze gezond zijn, ben er vrijwel zeker van. Maar als een andere vogel hierheen komt zou ik ook liever hebben dat hij of zij getest is.

Nogmaals, super bedankt voor je aanbieding. Echt heel lief! Hulde!
Bericht Woensdag 30 Juni 2010 9:16 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 13 Februari 2012 7:51 pm
  Berichten van afgelopen: