Vakantie naar zweden

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ah joh, Laura.. Misschien zijn er ook wel leuke Zweedse jongen met een muggen-pak-fetish. Laughing Even zonder dollen: Het ziet er echt stom uit, maar als je in het muggenseizoen gaat.. Dan lijkt het me geen overbodige luxe. Laughing
Bericht Vrijdag 12 Oktober 2007 8:01 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Maantje
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Nou voor de nacht lijkt zo'n masker misschien wel fijn al is een klamboe natuurlijk een iedeale uitkomst maar ik zie mezelf er echt niet mee lopen Laughing En ik begrijp dat muggenmelk dus ook niet meer helpt?
Bericht Zaterdag 13 Oktober 2007 8:10 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Muggenmelk veroorzaakt volgens mij wel eens een allergische reactie. Tenminste, dat las ik over DEET. Embarassed
Bericht Maandag 15 Oktober 2007 7:24 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

muggenmelk helpt amper....misschien toch maar zo'n pak?? Laughing Laughing
Bericht Dinsdag 16 Oktober 2007 10:37 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha dat kan je nu zeggen Laura.. Je hebt nu een vriend. Cool Cool
Bericht Dinsdag 16 Oktober 2007 9:03 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

hahaha, oh ja das waar ook!!
Die is ook enorm blij met mn muggenfobie...zal ik wel aan zweden hebben overgehouden!! dan sta ik weer midden in de nacht op het bed muggen dood te slaan... Laughing
Bericht Woensdag 17 Oktober 2007 8:10 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha is hij blij omdat hij z'n bed niet meer uit hoeft om de muggen te gaan vangen? Laughing Laughing
Bericht Woensdag 17 Oktober 2007 9:18 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Nou ja, hij is vooral blij dat muggen mij lekkerder vinden dan hem...dat ik m met de muggenjacht uit zn slaap houd vind ie niet zo geweldig!!! Laughing
Bericht Donderdag 18 Oktober 2007 9:09 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ohhh wat ondankbaar.. Jij verlost hem van die zoemende lastpakken en hij kan het niet waarderen? Rolling Eyes Laughing
Bericht Donderdag 18 Oktober 2007 9:26 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Nee erg he?? wat een ondankbaarheid... Laughing Laughing
Bericht Zondag 28 Oktober 2007 6:39 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 2:54 am
  Berichten van afgelopen: