Vakantie: Tsjechie

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
irene
Vlieger

Vakantie: Tsjechie  Reageer met quote  

Hoi!

Met hemelvaartsvakantie gaan we met ons hele gezin + aanhang naar Tsjechie op familiebezoek Very Happy , Chico gaat dit keer ook mee.

Moet ik voor hem verder nog wat doen? Ik heb wel een vogelpaspoort en hij is geringd + gechipt wat beide in het paspoort staat. Moet hij nog een gezondheidscheck hebben? Help?

Irene
Bericht Vrijdag 5 Februari 2010 6:36 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Kun je bij je vogelarts dit navragen ? Als hij aan alle eisen voldoet en het staat vermeld in het vogelpaspoort, zal er geen probleem zijn.

Ik ben benieuwd.
Bericht Zaterdag 6 Februari 2010 9:48 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
irene
Vlieger

Reageer met quote  

Volgens de familie in Tsjechië moet ik een gezondheidsverklaring hebben die niet ouder is dan 10 dagen, vogelpaspoort waarin ring/chip nummer in staat. Ik heb ze beide gelukkig. Ook foto's meenemen van mij en chico nog als extra bewijs. Dan zou het helemaal goed moeten komen!

Ik dacht zet het hier nog even neer, voor anderen als ze het wouden weten Laughing
Bericht Zondag 7 Februari 2010 1:24 pm
vlindertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Je kan het beste even contact opnemen met de douane, aangezien sommige regels nogal eens veranderen. Op die manier weet je zeker dat je de juiste stappen neemt.
Bericht Zondag 7 Februari 2010 8:59 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 2:54 am
  Berichten van afgelopen: