Vakantie: als je niet ergens naartoe gaat waar je gaaitje mee naartoe kan dan probeer je het best misschien een opvang via het forum te zoeken of iemand uit je kennissenkring of familie.
Let er wel op dat je altijd vermeld of je gaaitje getest is op de 3 meest voorkomende ziektes en zie ook dat als je je lieverd bij iemand plaatst met gaaien die ook getest zijn mocht je gaai getest zijn. Ik zou hoe dan ook gaan voor een getest gaaitje en als je dan een adres zoekt, zoeken bij iemand die geteste gaaitjes heeft of kijken bij iemand in de familie die geen gaaien heeft maar wel bekend is met je gaaitje zodat niet alles vreemd is voor je lieverd
Hortus Haren is wel leuk voor de vogels, worden goed in de gaten gehouden en krijgen genoeg aandacht. Ook kan je aan het pension denken bij Hooimeijer, dan zit de vogel gelijk bij een arts, mocht er iets gebeuren..
Zaterdag 4 Juli 2009 6:07 pm
Sue Moderator
Kan je pyrrhura niet mee op vakantie? Veel vakantiehuisjes laten vogels toe. Maar als je gaat vliegen is dat natuurlijk geen optie.
Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van plaatsen waar veel vogels samenkomen. Ik denk dat je het beste kan gaan voor iemand van het forum die je goed kent ipv een vakantieopvang.
Zondag 5 Juli 2009 8:32 am
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 2:54 am