|
|
|
Seertje
Vliegende acrobaat
| Veren afbreken |
|
|
Zijn er hier ook andere gaaitjes die zodanig baldadig en dus naar beneden storten, waardoor er veren knikken en later afbreken?
Cayou heeft dit al een aantal keer gehad..... |
Maandag 12 December 2005 5:03 pm |
|
|
Marjet
Ervaren vlieger
|
Nee Seer, ken ik niet  |
Maandag 12 December 2005 5:09 pm |
|
|
|
|
kadoes
Kamikaze piloot
een van mijn valkjes buiten doet dat ook.
Ziet er altijd warrig uit. vooral zijn mooie staartveren.de andere drie kijken altijd uit waar ze zitten en die gaat gewoon ergens zitten wat niet past. met als gevolg alle veren door elkaar en sommige afgebroken. |
Maandag 12 December 2005 5:40 pm |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
|
|
|
nooit eerder gehad Seertje tot kort geleden, Gizmo wilde me toch achterna vliegen naar de bijkeuken (alhoewel goed gewiekt door Sue) Hij haalde zo'n 9 meter maar crashte toch blijkbaar tegen de tuindeuren (of hij nou dacht dat die open stonden?..) en heeft een lange veer geknakt. Die hij meteen daarna zelf eruit haalde. Er zat verder geen bloed aan ofzo, de veer was duidelijk geknakt. Het was de rechterveer die onderuit zijn dekveren uitkomen. Nu heeft hij dus alleen links nog twee donkerblauwe veren die onderuit zijn groene vleugels komen. Rechts heeft hij niets. Het is geen gezicht, ik weet eigenlijk niet goed of hij nu niet teveel uit balans is
Toevallig had ik kort daarvoor een filmpje gezien op America's funniest homemovies of zoiets van een baldadig gaaitje wat al spelend uit zijn boom stortte en toen dacht ik nog van goh, Gizmo valt eigenlijk nooit. Die weet het altijd zo te draaien dat hij altijd net ergens bij kan, ergens aan blijft hangen (zelfs op een teennagel nog lijkt wel), of toch elegant neerfladdert/vliegt. Hij had dus nog nooit een veer gebroken of erger zoals je hier soms leest een stukje van zijn snave ofzo. Maar je ziet het kan blijkbaar altijd gebeuren, maar ja het is dan ook zo'n bewegelijk druk baldadig gaaitje inderdaad. |
Maandag 12 December 2005 9:08 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Nou...ja dus Vlinder doet zo idioot dat er nu al 3 staart veren geknakt en later afgebroken zijn. Ik vind t wel zonde...maar ja...
Chico stort zich ook wel eens vol overgave in het niets Dus die heeft t heel soms ook...maar niet zoals Vlinder Maar ja, die is ook echt gek soms  |
Maandag 12 December 2005 10:18 pm |
|
|
|
|
smurfie
Fladderaar
tweety heefd nog nooit een veer geknakt of gebroken maar hij is al wel regelmatig naar beneden gevallen soms wel grappig om te zien maar kiujk wel altijd voor de ckerheid of hij niets mankeerd |
Dinsdag 13 December 2005 11:37 am |
|
|
Sander
Beginnende vlieger
Ik heb het ook nog nooit gehad met Jaimy, maar hij doet soms ook van die maffe dingen en dan denk je echt dat ie zo'n beetje alles moet breken wat er in dat kleine lijfje kan breken! |
Dinsdag 13 December 2005 2:14 pm |
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
Ja Seertje, die gaaitjes zijn er!!
Troy genaamd! Die laat zich inderdaad met volle overgave en héél bewust uit de boom vallen! Soms baldadigheid omdat er iets op de grond ligt wat misschien ooit weleens interessant zou kunnen blijken te zijn..... soms om gewoon zijn zin door te zetten! Heb ik de klimstok van kooi naar de grond per ongeluk niet terug gezet..... geen nood, hij springt en waggelt naar me toe, gewoon omdat HIJ dat op dat moment wil!
Geknakte veren.... ontelbare zachtjes aan maakt hem helemaal niets uit.... willetje doordrijven dát telt! Het is een portretje hoor!! |
Woensdag 14 December 2005 12:32 am |
|
|
|
|
floyd
Kamikaze piloot
floyd stort regelmatig naar beneden maar hij heeft tot nu toe geen veren geknakt
het is een kamekazie kip zegt mijn man altijd
corrie,quinn,ryan en floyd |
Donderdag 15 December 2005 4:41 pm |
|
|
Sander
Beginnende vlieger
 |
Donderdag 15 December 2005 5:25 pm |
|
|
Mees
Beginnende vlieger
Wij noemen het 'Hindenburgen' als Herman weer eens met denderend geraas ter aarde stort.....
Pennen breken gebeurt hierbij zelden, gelukkig  |
Donderdag 15 December 2005 5:50 pm |
|
|
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
das een goeie haha hindenburgen. geen kamikaze??? dat doet onze chico. heeft er schijnbaar ook erg veel plezier bij |
Vrijdag 16 December 2005 10:20 am |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Veren afbreken |
|
|
Ehm ja, Zazu deed dat wel eens.. Erg naar! |
Zaterdag 31 December 2005 12:40 pm |
|