|
|
|
Spetter
Vlieger
| Vervoerskooi training. |
|
|
Ik heb de jaargangen van Pakara binnen: 2007 - 2008. 2009 volgt nog en ik ben lid geworden.
In het nummer mei/juni 2008 staat een artikel geschreven door Bonny Talsma over vervoerskooi training.
Mocht iemand interesse hebben kan ik het scannen en mailen. Ik ben er momenteel mee bezig en dit artikel geeft me de juiste ondersteuning in de manier van trainen.
Losse nummers zijn voor belangstellende te bestellen. |
Dinsdag 16 Maart 2010 8:25 pm |
|
|
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat
Ik ik ik, als je de tijd en zin kan vinden om te scannen, zou ik het enorm waarderen. Ik ben een fan van Bonny Talsma  |
Dinsdag 16 Maart 2010 11:09 pm |
|
|
Spetter
Vlieger
Ik ga het zo dadelijk scannen en ik hoop dat je mailadres bij je profiel staat. Zo niet, hoe kan ik het dan naar je verzenden. Mijn mailadres mag ik hier niet vermelden.
Komt Bonny Talsma naar je toe. Mocht ik nog meer tegenkomen van haar................mail ik het door.
 |
Woensdag 17 Maart 2010 8:07 pm |
|
|
|
|
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat
Mijn dank is groot ik ga zometeen een email in mijn profiel zetten, en anders voor even illegaal hier
Edit: ok dan, niet gelukt; mag het dan naar 00000000000000000 |
Woensdag 17 Maart 2010 9:52 pm |
|
|
Spetter
Vlieger
Hier is de mail verzonden  |
Donderdag 18 Maart 2010 8:04 pm |
|
|
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat
Je bent een engel  |
Donderdag 18 Maart 2010 10:25 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

|
Vrijdag 19 Maart 2010 9:42 am |
|
|
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat
Maar waarom mag dat eigenlijk niet?
En hoe anders? Geen prive berichten. Geen mail in het profiel. Telkens Sue lastigvallen, zeker nu als ze zelf meer dan genoeg te doen heeft, da's ook zo...  |
Vrijdag 19 Maart 2010 10:43 am |
|
|
Spetter
Vlieger
Mag je wel een mailadres plaatsen in het dagboek ? |
Vrijdag 19 Maart 2010 9:14 pm |
|
|
|
|
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat
Ok. Maar mag ik nog weten waarom niet? Lijkt mij dat iedereen zelf verantwoordelijk is voor de keuze om zijn e-mail in het openbaar te zetten  |
Zaterdag 20 Maart 2010 10:37 am |
|
|
Sarah
Moderator

Dat zijn de forumregels. Waarom...omdat het de regels zijn en net dat is wat moet gevolgd worden om iedereen beschermd te houden en het een gezellig forum te houden.
Je kan dan verantwoordelijk zijn voor je eigen mail maar je bent ook verantwoordelijk om regels na te leven als je akkoord gaat met je registratie hier op het forum.
Als iedereen zomaar wanneer ie zin heeft zijn of haar mailadres gaat plaatsen dan hebben regels geen zin meer en hebben spammers ook weer vrij spel, het is dus puur uit bescherming dat dit gedaan wordt.
Stel je voor, jij hebt mijn mailadres en iemand waar ik absoluut privé wil voor blijven wil mijn mailadres, gaat ff fluffen en hup, die vindt het zeker weten want ergens zal het al wel eens geplaatst zijn door iemand die het dan ook weer aan iemand anders door wil geven.
Daarom dus een algemene regel die we graag ook zo houden. Ff geduld hebben en de adressen worden uitgewisseld. |
Zondag 21 Maart 2010 9:35 am |
|
|
|
|
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat
|
|
|
Jemig Sarah, je klinkt als de regering zeg, net een bandje erin en afsprelen... regels zijn regels en we moeten ons er aan houden omdat het anders geen regels waren... oef, dat snap ik (ik heb tot nu toe ook nog geen problemen met wetsovertreding gehad trouwens dus maak je geen zorgen )
Maar de regels zijn er met
een reden
gekomen in de eerste instantie... althans, valt te hopen dat tenminste hier op het forum dat zo is? En naar die reden vroeg ik. Want waarom je als volwassen mens niet zou mogen beslissen om jouw eigen e-mail adres ergens te publiceren, dat ontgaat mij en komt over als behoorlijk willekeurig 'zeuren', dat ik het zo mag zeggen.
Overigens gaat het mij alleen om je eigen e-mail adres, uiteraard, want het is - weer, althans, voor mij - vanzelfsprekend dat je die verantwoordelijkheid voor JEZELF neemt en niet met andermans e-mail gaat gooien (als je een regel hebt dat je te nimmer en nooit welk e-mail adres dan ook mag plaatsen, kun je net zo goed een regel hebben dat je nooit en te nimmer aaandermans e-mail mag plaatsen?). Daar doel ik op. Dat je je eigen andres niet mag posten. Want ik geloof dat we allemaal oud genoeg zijn om dat te beslissen, net zoals iedereen in staat is de onderscheid te maken tussen eigen adres posten als jij wil, en zonder een ander dat weet zijn andres te posten.
En ik meen dit soort vragen niet om lastig te zijn, maar omdat ik het gewoon niet begrijp en zeker nu iedereen het zo enorm druk heeft, zou het enorm veel werk en tijd schelen als je wel gewoon zelf voor jezelf zou mogen nadenken  |
Zondag 21 Maart 2010 9:54 am |
|
|
Sarah
Moderator

Kijk, je mag gerust denken over me wat je wilt maar omschrijf het aub niet zo beledigend.
Als je er zo'n problemen mee hebt, stuur dan een mailtje naar Sue, zij is de admin en en wij, als modjes, proberen enkel het forum gezellig en correct te houden. Als je details wil weten die dan verder naar de oorsprong van het forum gaan dan kan je je het best tot Sue richten. |
Zondag 21 Maart 2010 11:43 am |
|
|
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat
Als je je beledigd voelt, bied ik uiteraard mijn excuses aan, want niks wat hier op het forum gebeurt is voor mij en vanuit mijn kant persoonlijk bedoelt.
Duidelijk stoor ik me er niet genoeg aan om er Sue mee lastig te vallen - zoals met zo veel dingen, want wie ben ik om te zeuren, als iemand het in haar vrije tijd in elkaar zet en beheert zodat o.a. ik mij kan vermaken? Maar als het ter sprake komt, ja, dan laat ik best mijn mening horen (daar is het forum ook voor, toch?).
Maar goed. De zo veelste keer, begrepen. En ik ga braaf nooit meer mijn e-mail adres plaatsen. |
Zondag 21 Maart 2010 12:44 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 13 Februari 2012 7:40 pm
|
|
|
|
|