|
|
|
Spetter
Vlieger
| Vol krassen van Winky. |
|
|
Ik zit inmiddels behoorlijk onder de krassen van Winky zijn scherpe nagels. Zo zit hij op mijn schoot en vliegt ineens naar boven, waarbij hij met zijn nagel in mijn oor blijft hangen, of in mijn neus.
Nog niet gesproken over het landen op mijn hoofd met zijn scherpe nagels en de krassen op mijn handen, nek en schouder.
Dan de momenten dat hij lief zit te slapen op mijn schouder of schoot , de momenten dat hij zichzelf vermaakt in de kooi, zijn boom en speelplaats (bovenop de kooi van Spetter), zijn papmomentjes elke dag en het leren van nieuwe dingen, geluiden etc. etc.
Ik denk dat mijn verhaal heel herkenbaar is voor jullie..............hoop ik, anders gaat hier iets niet goed  |
Donderdag 28 Januari 2010 8:03 pm |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Herkenbaar - zeer zeker.
Wat je nu alvast mooi kan doen is Winky laten wennen aan het nageltjes vijlen. Hij is nog lekker jong en volop in zijn leerfase.
Dat scheelt je later een hoop krassen  |
Donderdag 28 Januari 2010 8:14 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Ja hoor, helemaal herkenbaar en heel normaal.
Hahahaha, toen Jos nog zo jong was dachten mijn collega's dat ik mezelf verminkte omdat mijn armen vol krassen stonden door mijn grijze ventje.
Maar, zoals Esjo zegt, introduceer nu al het nagelvijltje, dat kan je een hoop ellende besparen later. |
Donderdag 28 Januari 2010 9:19 pm |
|
|
|
|
Spetter
Vlieger
Bedankt voor jullie reactie en tip; ga ik vandaag aan beginnen.
Gelukkig is het herkenbaar. Mijn handen en armen worden nu iets beter omdat hij het leren vliegen leuk vindt en mij als boom gebruikt. Dus andere lichaamsdelen zijn de klos
Mijn nek bescherm ik door een vest met rits en kraag, mijn oren, neus en hoofd beschermen gaat iets te ver.....................
En vanmorgen is Wink voor het eerst in de kooi van Spetter geweest . Aangezien Spetter een Grand Palace heeft is het een ontdekkingsreis in de grote kooi. En oefenen
Ik ben aan het kijken voor een grotere kooi voor Winky, of gaandeweg ieder de helft van de Grand Palace. Of de Grand Palace als slaapkooi gebruiken in de logeerkamer en 2 gelijke grotere kooien kopen..............een luxe probleem toch  |
Vrijdag 29 Januari 2010 9:32 am |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
bij ons gebeurt het ook hoor. ik knip al;tijd de puntjes van de nagels af en dan is het probleem verholpen. |
Vrijdag 29 Januari 2010 9:33 am |
|
|
|
|
Tiny-M
Beginnende vlieger
That reminds me, ik moet ook weer eens gaan vijlen. Begin hier ook weer aardig krassen te krijgen. |
Vrijdag 29 Januari 2010 10:02 am |
|
|
Assie
Vlieger
ohhhhhhhik herrken dat ook
Bengel lande ook graag op mijn hoofd,en daan die nagels auwwwwwwww
En dan 's middags naar de kapper om je haar te laten verven
Dat doet zeer
Dat vijlen durfde ik niet,heb gelijk een schommel met "schuurpapier' gehaald,en nu bijna geen last meer van |
Zaterdag 30 Januari 2010 9:41 am |
|
|
|
|
Spetter
Vlieger
Winky heeft zulke stokken in zijn kooi, en dat blijkt niet afdoende. Ik ga vandaag een vijltje halen en spelenderwijs aan de gang. Kan ik hem meteen gaan trainen in pootje geven. |
Zaterdag 30 Januari 2010 11:18 am |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 3:20 am
|
|
|
|
|
|