Beste Sue ik heb een vraagje aan je ik ben op zoek naar het voedings schema van Kea.Het is voor mijn BBtje ik heb alleen niet helemaal begrepen of dat schema van Kea ook speciaal voor BBtjes is maar zou het toch graag in willen zien.
Het zou goed kunnen dat Sue heel erg druk is. Zal ik anders Kea ff voor je mailen?
Als hij het voedingsschema gewoon in een topic heeft geplaatst is dat voor ons niet zo makkelijk het terug te vinden. Ik zal anders wel ff zoeken voor je maar kan wel ff duren en kan niets beloven.
Ikzelf heb ook al verschillende zoekacties op dit forum onder nomen maar ik heb niets kunnen vinden.Volgens Kea heeft het hier ooit op het forum gestaan en anders moest ik het maar Sue vragen dus zodoende.Maar alle hulp is welkom.
Woei, ik zie er helemaal scheel van maar in het bovenstaande topic kan je het vinden, eventjes goed het topic doorlezen, valt best mee van pagina's maar dat zou het moeten zijn als je het mij vraagt. Nu ga ik toch offline want ik zie er echt helemaal scheel van