Vraag over kakariki

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
floranne
Beginnende vlieger

kakariki  Reageer met quote  

Ja,we hadden heel kleine,fijne kleurpotloodjes,die onze Kiki tussen haar teentjes stak en zo ook -zonder te kijken naar haar resultaat-de op en neer beweging van ons dochtertje haar kleuren nabootsen met als resultaat dat er kleuren op de muren en op alle voorwerpen soms kwamen te staan,tot als we de potloodjes hebben moeten wegleggen,want ze durfde ook wel langs me komen zitten met mijn verbeterwerk en ook daar kribbel,krabbel op maken om aandacht te krijgen.
Om dan nog te zwijgen van de kantjes ,die ze zo mooi kon afbijten van mijn opgeborgen examens,papieren enz.
Ja,eerlijk gezegd een kakariki in huis is een zonnetje,een slim kleurtertje ,maar de dag dat je het moet afgeven is het ook een HEEL GROOT GEMIS.
Hun leven is echt te kort.Ik ken meer dan 6 kakariki-baasjes nu,die net als ikzelf geen popje meer willen!
Bericht Woensdag 19 September 2007 8:19 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat lief dat mee kleuren. En wat erg dat de popjes vaak zo jong overlijden aan legnood. Kan me heel goed voorstellen dat het gemis groot is.
Bericht Woensdag 19 September 2007 10:54 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: kakariki  Reageer met quote  

Hahaha wat een grapjas zeg! Heb je daar ook foto's van want dit klinkt wel heel erg lief!

Wat verschrikkelijk dat zoveel popjes daaraan overlijden zeg.. Sad
Bericht Donderdag 20 September 2007 9:36 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 3:23 am
  Berichten van afgelopen: