Vraag over papegaaien hotel

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Wil
Ervaren vlieger

Vraag over papegaaien hotel  Reageer met quote  

Voor een vriendin vraag ik of er hier ook mensen zijn die ervaring hebben met het papegaaien hotel in Venhuizen?
Of er weleens van anderen over gehoord hebben?

Zij wil i.v.m een vakantie haar gaai daar laten logeren, maar hoopt toch eerst meer erover te horen voordat ze haar gaai daar heen brengt.

Graag jullie reacties dus en alvast bedankt Very Happy
Bericht Dinsdag 20 Januari 2009 10:28 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Tsjaa, ik heb er geen persoonlijke ervaring mee, maar ik zou mn dier sowieso nooit naar een hotel of opvang brengen. Ik denk dat daar geen enkele controle is te houden op welke dieren getest zijn of niet....duss nee liever niet!
Bericht Dinsdag 20 Januari 2009 10:41 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Ik sluit me bij Laura aan. Ik breng mijn vogel liever naar bekenden. Dan weet ik zeker dat ze goed voor hem zorgen en hij niet in contact komt met ongeteste vogels.
Bericht Dinsdag 20 Januari 2009 10:47 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Daar hebben jullie zeker al een punt i.v.m getest of ongetest zijn. Question
Dat zal ik haar alvast doorgeven, thnx!
Bericht Dinsdag 20 Januari 2009 10:50 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Sue
Moderator
Moderator

Re: Vraag over papegaaien hotel  Reageer met quote  

Ik sluit me aan bij Laura & Whisper. Het testen is zeker een issue en wie zegt dat ze niet in contact zijn geweest met zieke dieren nadat ze zijn getest? Sad
Bericht Woensdag 21 Januari 2009 6:40 am
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Nee bedankt. Ik kies liever (heel zorgvuldig, tot paranoide toe Mr. Green) wie mijn kindjes verzorgt - en net zoals ik ze niet naar papegaaienmeetings meeneem en niet zet bij papegaaien waarvan ik niet zeker weet dat ze gezond zijn, doe ik het niet bij zo'n hotel.

Ik vind het een beetje enge dingen, dit soort opvangplaatsen Embarassed
Bericht Woensdag 21 Januari 2009 8:05 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik zou ze ook nooit naar zoiets brengen. Voornamelijk inderdaad ivm ziektes. Er hoeft er maar één tussen te zitten die niet getest is of na de testen in aanraking is geweest met niet geteste (en misschien zieke) vogels en de test is niets meer waard. Het risico is dan wel erg groot. En zeg nou zelf, dat vergeef je jezelf toch niet dat je papegaai ziek wordt omdat jij zelf op vakantie bent geweest? (Ik zou dat tenminste niet doen).

Ik zou zeggen: zoek een betrouwbaar iemand uit die de papegaaien kent en weet hoe hij ermee om moet gaan.
Bericht Woensdag 21 Januari 2009 9:31 am
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Thnx voor jullie reacties hoor Veertje

Maar tot nu toe nog niemand die het hotel ook ECHT kent of van horen zeggen er meer over weet???
Bericht Woensdag 21 Januari 2009 11:06 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Kan je ook niet helpen Wil, sorry. Geen ervaring mee.
Bericht Donderdag 22 Januari 2009 9:04 am
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Nee, ik ook niet. Ik lees de naam nu hier voor het eerst.
Bericht Donderdag 22 Januari 2009 9:08 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Volgens mij heb ik ooit eens een mail gestuurd naar hun. Omdat ik nieuwsgierig was hoe z dat deden, i.v.m. ziektes. Helaas heb ik die mail niet meer Sad (computers Evil or Very Mad )

Verder kan ik je ook nieth elpen, heb er nog nooit geen ervaringen van gehoord.
Bericht Donderdag 22 Januari 2009 10:36 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 3:23 am
  Berichten van afgelopen: