Vraagje over de Venta LW44.

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Spetter
Vlieger

Vraagje over de Venta LW44.  Reageer met quote  

Ik ga een luchtreiniger + bevochtiger kopen en mijn oog is gevallen op de:

Venta Airwasher LW44. Heeft iemand ervaring met dit apparaat. Bij Villa Filou verkopen ze ze niet meer.
Bericht Zondag 10 Januari 2010 2:05 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb er geen ervaring mee. Heb al even voor je gekeken op http://www.kieskeurig.nl/luchtbevochtiger , maar ook daar staat hij niet op.
Bericht Zondag 10 Januari 2010 2:29 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Is dat de grote airwasher? Als luchtbevochtiger is 'ie hartstikke goed! Als luchtreiniger vind ik 'm niet zo goed. Wink
Bericht Zondag 10 Januari 2010 2:33 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb mijn luchtreiniger van bij HOCA, ben er zooooooooo gelukkig mee. Daar heb je geen combinatie van reiniger/bevochtiger maar de reiniger die ik heb heeft ook geen filters dat ik moet opnieuw en opnieuw kopen want die zijn ferm duur, dus, elke week maak ik mijn reiniger zuiver met een vochtige doen en klaar is hij.
Een bevochtiger ga ik toch niet zetten op het moment, heb het er laatst over gehad met de VA en die is er niet voor zolang de gaaien niet aangeven het nodig te hebben, dus daar ga ik nog mee wachten.
Bericht Zondag 10 Januari 2010 6:03 pm
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Wanneer geeft een gaai aan dat hij dat nodig heeft ?

Bedankt voor jullie tips en advies. Ik wacht sowieso nog even totdat ik zeker weet wat ik het beste kan kopen.