Vraagje over de Venta LW44.

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Spetter
Vlieger

Vraagje over de Venta LW44.  Reageer met quote  

Ik ga een luchtreiniger + bevochtiger kopen en mijn oog is gevallen op de:

Venta Airwasher LW44. Heeft iemand ervaring met dit apparaat. Bij Villa Filou verkopen ze ze niet meer.
Bericht Zondag 10 Januari 2010 2:05 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb er geen ervaring mee. Heb al even voor je gekeken op http://www.kieskeurig.nl/luchtbevochtiger , maar ook daar staat hij niet op.
Bericht Zondag 10 Januari 2010 2:29 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Is dat de grote airwasher? Als luchtbevochtiger is 'ie hartstikke goed! Als luchtreiniger vind ik 'm niet zo goed. Wink
Bericht Zondag 10 Januari 2010 2:33 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb mijn luchtreiniger van bij HOCA, ben er zooooooooo gelukkig mee. Daar heb je geen combinatie van reiniger/bevochtiger maar de reiniger die ik heb heeft ook geen filters dat ik moet opnieuw en opnieuw kopen want die zijn ferm duur, dus, elke week maak ik mijn reiniger zuiver met een vochtige doen en klaar is hij.
Een bevochtiger ga ik toch niet zetten op het moment, heb het er laatst over gehad met de VA en die is er niet voor zolang de gaaien niet aangeven het nodig te hebben, dus daar ga ik nog mee wachten.
Bericht Zondag 10 Januari 2010 6:03 pm
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Wanneer geeft een gaai aan dat hij dat nodig heeft ?

Bedankt voor jullie tips en advies. Ik wacht sowieso nog even totdat ik zeker weet wat ik het beste kan kopen.
Bericht Zondag 10 Januari 2010 6:53 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Als ze teveel niezen bijvoorbeeld door te droge lucht, last hebben echt van de droge lucht. Teveel vocht in huis brengen zou dan weer meer kans brengen op schimmels werd mij door de VA verteld, niet dat het daarom zo moet zijn dat je daardoor schimmels krijgt maar zolang ze het hier niet nodig hebben dan wacht ik toch liever. Maar, informeer je gerust hoor, ik heb het nu ook maar van 1 VA, weet natuurlijk ook niet of dat helemaal correct is of niet.
Bericht Zondag 10 Januari 2010 6:59 pm
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Sarah: ik heb op de site van Hoca gekeken........................en meteen besteld. Daar stond alle info op die ik nog zocht. Zeeeeeeeeeeeer bedankt voor jullie bijdrage Veertje

Ik heb gekozen voor een aanbieding XJ-3500 & CA-266. De kleinste is voor mijn slaapkamer (dat is ook de slaapverzamelplaats voor mijn katten).
Bericht Zondag 10 Januari 2010 7:21 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Yep, die 3500 heb ik ook, is zo makkelijk in onderhoud echt waar en ik vind hem geweldig. De eerste dagen dan merk je het verschil echt van lucht wat je inademt, was precies berglucht, haahhahaha. Nu ook nog hoor maar je bent het ondertussen zo gewend.

Mocht je ze mailen of zo, doe harry de groeten van me. Als je zegt, Sarah uit België, dan weet ie het wel Wink
Bericht Zondag 10 Januari 2010 7:25 pm
irene
Vlieger

Reageer met quote  

Ik heb hier thuis de CA-401 van HOCA , super ding! Very Happy
Bericht Zondag 10 Januari 2010 10:52 pm
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Doe ik Sarah Veertje

Zo te lezen heb ik een juiste keuze gemaakt. Ik heb net bericht gehad dat hij vandaag wordt verzonden.
Bericht Maandag 11 Januari 2010 8:31 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja, ze zijn inderdaad echt snel, ik kreeg een mail dat ze hem verzonden hadden en de volgende dag had ik hem al, Harry was er zelf verbaasd van, hahahaha, zo'n lieve man. Echt, het is een goede service en een vriendelijke man hoor, zeker weten.
Bericht Maandag 11 Januari 2010 9:29 am
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Voor Sarah.

Als je Sarah nog spreekt dan doe haar de groeten maar van HOCA.

Jij ook nog de beste wensen voor dit nieuwe jaar toegewenst.

Met vriendelijke groet,
HOCA
Harry
Bericht Maandag 11 Januari 2010 5:11 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Yeah! Yeah! Yeah! bedankt. De lieve Harry.

Bedankt dat je het ff liet weten Hulde!
Bericht Maandag 11 Januari 2010 9:30 pm
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Vrienden
Bericht Dinsdag 12 Januari 2010 12:49 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 3:24 am
  Berichten van afgelopen: