Vuurwerk - help

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hopelijk zal het straks wat meevallen dan, hou hier ook mijn hart al vast. We hebben in elk geval de zonneweringsgordijnen ( niet lachen nu) met Duck-tape vastgeplakt waar nog licht binnen kon komen Shocked want ik wil echt zo weinig mogelijk risico lopen op die flitsen want met die buren hier, ik zal hoe dan ook al de wagens weer in de gaten mogen houden, ze letten op niks, elk jaar staan ze voor de deur, liggen pijlen in de tuin, op de wagen, noem maar op en dan maar eerst opruimen met een ei in mijn broek van de schrik voor de hondjes buiten mogen Confused
Bericht Woensdag 31 December 2008 8:21 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Jee dat is vervelend Sarah.

Wil je weten wat die lieve kindjes in mijn straat nog meer gedaan hebben?
Laat ik het zo zeggen: kindjes + vuurwerk + ondergrondse papiercontainer = brandweer in de straat Rolling Eyes

Gelukkig stelde het niet veel voor, was vooral veel rook. Brandweer heeft de container laten vollopen met water en dat was het weer. Rolling Eyes
Bericht Woensdag 31 December 2008 9:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja oké, misschien was het gelukkig maar niet zo erg maar moet je je voorstellen dat de brandweer op dat moment wel misschien op een veel nuttiger plaats nodig was geweest, hadden ze wel wat langer weg gebleven, dankzij die (niet zo brave) kinderen. Confused
Bericht Woensdag 31 December 2008 9:27 pm
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Het meeste vuurwerk is hier voorbij en Sol heeft zich voorbeeldig gedragen. Hij zit nu te slapen Smile.
Bericht Donderdag 1 Januari 2009 1:06 am
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

En, hoe zijn we de nacht doorgekomen?

Over ons heb ik nogal... gemengde gevoelens. Aswan bleef gewoon op haar slaapplekje uitrusten, en Tas had zich zorgvuldig gepositioneerd zodat hij van onder de deken vandaan geinteresseerd kon gluren naar de kleurtjes en knallen, en zat tevreden op een pootje voor zichzelf te brabbelen. Nou heb ik mazzel, of weer eens bevestigd dat die ze niet helemaal in orde zijn Mr. Green
Bericht Donderdag 1 Januari 2009 11:05 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Nee hoor, het zijn gewoon hele lieve relaxte vogeltjes.

Hier ging het ook goed. Ik heb Sol op een bepaald moment gewoon naar bed gedaan (doek over helft van de kooi heen zodat hij een donker hoekje heeft) en volgens mij is hij gewoon gaan slapen.
Bericht Donderdag 1 Januari 2009 11:33 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Whisper
Laat ik het zo zeggen: kindjes + vuurwerk + ondergrondse papiercontainer = brandweer in de straat Rolling Eyes

Hmpf, lekker dan.. Rolling Eyes
Bericht Donderdag 1 Januari 2009 12:08 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi Sarah, hoe is het gisteravond gegaan?

Whisper: Wat fijn dat het goed is gegaan! Veertje Sol is misschien gewend geraakt aan het vuurwerk?
Bericht Donderdag 1 Januari 2009 12:09 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha, het gekke is dat we ons hebben sufpiekeren of het wel goed zou gaan met onze kippetjes. Wel, zal ik het zo stellen, die hebben geen krimp gegeven, niks, helemaal niks en dat terwijl we al netjes op ons matras lagen en het muisstil was nog voor het knallen. (we moesten TE ver rijden vandaag en wilden toch wel wat slapen, vandaar)

Enkel Zyta was een beetje ongerust en Spike, die was precies een trilfunctie van een mobiel, zijn gegrom was het meest storende, de gaaitjes heb ik niet eens gehoord. Veertje
Bericht Donderdag 1 Januari 2009 11:36 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hey fantastisch!! Wat goed dat ze alletwee geen krimp gegeven hebben. Veertje Het was Fluf's eerste keer dus het was volgens mij best eventjes spannend!
Bericht Vrijdag 2 Januari 2009 9:05 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het was inderdaad spannend maar die hebben me gelukkig aangenaam verrast. Super gewoon. Als het elk jaar zo is dan moet ik me in die 2 geen zorgen meer maken, super fier was ik op mijn kippetjes. Gisteren dan ook maar voor we naar mijn ouders vertrokken veel lekkers verstopt en verwend, konden ze de dag verder en genoten hebben ze, kon ik zien aan de bodem toen ik terug thuiskwam Laughing Laughing Laughing
Bericht Vrijdag 2 Januari 2009 10:05 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 3:31 am
  Berichten van afgelopen: