wel eens van internet gehoord? ik zou even op hun site kijken als ik jou was . Volgens mij is het open...het is idd in nederland en erg de moeite waard om naar toe te gaan Veel plezier morgen!
Zaterdag 5 Augustus 2006 11:52 pm
stafford21 Fladderaar
quote:Originally posted by Tommy
wel eens van internet gehoord? ik zou even op hun site kijken als ik jou was . Volgens mij is het open...het is idd in nederland en erg de moeite waard om naar toe te gaan Veel plezier morgen!
ik ben op hun site geweest. daarom wil ik er naar toe. maar er staat alleen het adres en dat het in veldhoven is. niet welke provincie ofzo.
ik moet weten hoe ver het ongeveer is, ik wil er zo graag naar toe.
quote:Originally posted by Wickingh
Hai,
Veldhoven ligt naast Eindhoven en dat ligt weer in de provincie Noord-Brabant.
DE Nop ligt in het kasteeldorp Oerle en dat ligt weer naast Veldhoven,
mvg Frank
mijn pa werkt morgen. maar we gaan er volgende week zeker naar toe. dan heeft mijn pa vrij. het is wel ongeveer 80km van hier. maarja mijn pa is dan ook een vogelgek!!
Ik dus ook Sorry als ik gister wat kortaf over kwam...t was laat en had er eeeven niet aan gedacht dat sommige mensen mss nog nooit van routenet gehoord hebben
Ik woon in Doorwerth (net naast arnhem) en ben er ook geweest. Ik raad je alleen niet aan om met het openbaar vervoer te gaan, want ik heb er 4 uur over gedaan
en 5 uur terug.... maar dat kwam vooral door die stomme buurtbussen daarzo die 1x in het anderhalf uur rijden
Donderdag 10 Augustus 2006 8:48 pm
Sue Moderator
Hahaha! Heb je daar ook ervaring mee?! Wat een bussen he, daar?
Donderdag 10 Augustus 2006 9:50 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 3:38 am