|
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
| Wachten op de uitslag |
|
|
Ik heb Tommy, Chico en Guano vanmiddag mishandeld door hun nagel te kort te knippen En hun bloedmonsters zijn dus op de post naar Gendika Tsja, ik kan toch niet zonder vogel naar de fluffies dag he?
Nu is het wachten op de uitslag...en ik moet eerlijk zeggen dat ik dat toch best een beetje..brrr...vind Ik weet niet of ik het zou willen weten als er iets niet goed is hoor Mjah, ik ga er vanuit dat t wel goed zit ...tenminste, dat probeer ik. Stel dat ze toch PBFD hebben...wat dan he? Ik wil ze echt nooooiiit kwijt, geen van mijn lieverds
Seertje...ik wil jou wel heeeelll erg bedanken voor deze geweldige tip! Man als ik dat eerder had geweten...wat een prijsverschil met een dierenarts Voor Pepper en Vlinder was ik voor alleen PBFD testen meer dan 100 euro per vogel kwijt En nu kost het 20 euro per vogel excl. BTW, stuk beter dan nog eens een paar 100 euro naar die witte jas te slepen . Plus dat ons de stress van t dierenarts bezoek gespaard blijft.
t Nagels knippen viel mij en de vogels echt erg mee, alleen toen ik t net gedaan had kwam er bijna geen drup bloed, dus prutsen om wat op dat papiertje te krijgen...zet ik ze weg...komt t er ineens wel uit Chicos nagel bloedde even flink door Maar nu zitten ze allemaal relaxt in de boom en geen van de 3 vond t erg dat ik t deed
Zodra ik de uitslag binnen heb (uiterlijk volgende week) horen jullie het Tot die tijd bijt ik mn eigen nagels tot bloedens toe af  |
Maandag 27 Maart 2006 4:44 pm |
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
| Re: Wachten op de uitslag |
|
|
quote:
Originally posted by Tommy
Stel dat ze toch PBFD hebben...wat dan he? Ik wil ze echt nooooiiit kwijt, geen van mijn lieverds
Je moet daar niet aan denken Tommy,
afwachten naar de resultaten, ben benieuwd  |
Maandag 27 Maart 2006 4:49 pm |
|
|
Antonia
Ervaren vlieger
Sterkte met je nagels
Ik herken de spanning. |
Maandag 27 Maart 2006 4:49 pm |
|
|
|
|
Marjet
Ervaren vlieger
|
Hou vol Tom!! (schouderkloppend icoontje) |
Maandag 27 Maart 2006 5:27 pm |
|
|
Antonia
Ervaren vlieger
Oh ja,en reken maar op 2 weken hoor,
valt het alleen maar mee.Tegen mij zeiden ze ook
1 week en het werden er dus 2,werd er helemaal gek van
Ik duim voor je  |
Maandag 27 Maart 2006 6:14 pm |
|
|
Seertje
Vliegende acrobaat
Gendika duurt gemiddeld 1 week. Bij mij duurde het 2 dagen
Enne Tommy geen dank hoor Scheelt idd een hoop geld... |
Maandag 27 Maart 2006 6:17 pm |
|
|
|
|
kadoes
Kamikaze piloot
succes met wachten hoor.
ik mag woensdag met catootje naar de witte jas hahahaha. |
Maandag 27 Maart 2006 7:54 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Oei, ik hoop niet dat t 2 weken duurt hoor Had jij t via de dierenarts gedaan Antonia? Want toen ik zelf t geslacht van de vogels liet bepalen was de uitslag er ook al snel.
2 dagen Seer? Wowww dat klinkt me beter in de oren
En Ziya..je hebt gelijk, ik moet er nog niet aan denken hoe of wat als er iets mis is he?
Bedankt voor jullie duimen en swchouderklopjes  |
Maandag 27 Maart 2006 9:00 pm |
|
|
Bas Schurink
Vlieger
ik wacht nu al meer dan 1 week op de uitslag van het onderzoek.
Ik heb het via de DA gedaan. Ik weet precies hoe je je voelt momenteel. |
Dinsdag 28 Maart 2006 6:20 am |
|
|
|
|
Antonia
Ervaren vlieger
De va had de testen naar Gendika gestuurd.
De pbfd-test en de Polyoma-test werden tegelijk gedaan,de Polyoma-uitslag was ruim een week erna bij de va binnen en de pbfd-uitslag na twee weken en toen moest ik het certificaat nog krijgen.
Flurry's veertjes werden twee weken terug naar Gendika gestuurd voor een sexe-test.Vorige week heeft de va gebeld naar Gendika,maar het certificaat heb ik nog niet.Flurry is trouwens een jongetje  |
Dinsdag 28 Maart 2006 8:50 am |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Ik had t gister op de post gedaan, maar blijkbaar niet duidelijk aangegeven dat het om PBFD onderzoek ging NU was er al een mail dat het binnen was gekomen en vroegen ze of ik terug kon mailen om welk onderzoek t ging zodat ze snel aan de slag kunnen...dus t lijkt hier snel te gaan  |
Dinsdag 28 Maart 2006 9:59 am |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
He wat leuk dat Flurry een kereltje is Antonia! Gefeliciteerd hoor!  |
Dinsdag 28 Maart 2006 10:00 am |
|
|
|
|
Antonia
Ervaren vlieger
Thanks,ja zoveel mensen vroegen steeds wat het was dat ik zelf ook nieuwsgierig werd
Als hij weer helemaal beter is ga ik een leuk meisje voor hem zoeken
En succes maar weer met wachten,ik heb net de va gebeld waar het certificaat blijft,het is onderweg en ik zou het vandaag krijgen,weer iets te snel gebeld  |
Dinsdag 28 Maart 2006 10:08 am |
|
|
MarloesGetkate
Vliegende acrobaat
Oh Tommy wat spannend. Ik zal vandaag of morgen het papier ontvangen en dan moet Bob er aan geloven. Al is het ook mogelijkheid dat ik het op het laatste moment toch niet aandurf. Ik denk dat ik het wel even door onze DA laat doen, want ik ben toch wel een beetje een schijterd .
En inderdaad je moet er toch echt niet aan denken dat ze toch PBFD hebben he? Ik zit Bob nu dagelijks te kroelen terwijl ik ondertussen haar veren bekijk. heb nog niets raars gevonden, maar je weet het nooit zeker (totdat je de test hebt gedaan natuurlijk).
Nou, ik wens je veel succes!  |
Dinsdag 28 Maart 2006 10:30 am |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Oei Marloes, dat is ook wel even eng he? Je gaat ineens van alles denken enzo...bah Ik heb t gister direct maar direct gedaan, omdat ik anders mss zou gaan twijfelen. Beetje kop in t zand steken ofzo Veel succes hoor!  |
Dinsdag 28 Maart 2006 12:09 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 3:41 am
|
|
|
|
|