|
|
|
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat
Dank ik zal er naar kijken. Ik krijg het mailtje trouwens wel; hij is aan het wachten tot hij alle mogelijke en onmogelijke filters passeert die onze vader geinstalleerd heeft in zijn paranoide voorstellen dat de hele wereld erop uit is zijn computer te hacken bij eerste contact met een nieuw adres duurt dat dus langer voor het mailtje doorkomt.
Wat zal ik zeggen. Zucht. |
Donderdag 7 Mei 2009 9:45 pm |
|
|
|
|
esjo
Moderator

|
Donderdag 7 Mei 2009 9:56 pm |
|
|
dragonflyer
Ervaren vlieger
eh ik heb eigenijk daar niet over nagedacht.. als we komen te overlijden. bedoel ik nam Tweety ook zo over..
maar jullie hebben wel gelijk.. wie neemt mijn vogeltjes over en is er dan net zo lief voor als ikkie..eh wij daar ga ik eens over nadenken..
goed idee trouwens.. dit topic.. |
Donderdag 7 Mei 2009 11:07 pm |
|
|
|
|
vlindertje
Ervaren vlieger
Naar aanleiding van dit topic hebben we er gisteren over gepraat, maar we weten zo niemand die ze willen hebben, ik denk dat ze bij mijn schoonouders terecht zouden komen, die zouden er ook goed voor zorgen, veel naar buiten maar geen speelgoed meer
Ze vinden het heel raar dat mijn vogels zoveel mogen. Net als de meeste mensen die ik ken, hebben geen zin in het ruimen van vogelpoep.
Het goede nieuws is dat wij verwachten er nog een tijdje te zijn.  |
Vrijdag 8 Mei 2009 9:57 am |
|
|
Spetter
Vlieger
Een heel goed idee dit topic.
Ik ben net wezen neuzen op de site van de Moderne papegaai en heb me opgegeven voor 1 dag papegaaienles (22 november).
Ik heb met mijn kinderen gesprekken gehad over wat te doen als ik kom te overlijden. Mijn viervoeters mogen niet zomaar ergens anders gaan wonen. Ik heb liever dat Spetter ergens naar toe gaat waar hij het ook goed krijgt, dan dat mijn kinderen zich verplicht voelen of de leuke kant zien en vergeten dat het dagelijks veel tijd kost en ook de verzorging / voeding moet toppie zijn.
Als mijn kinderen voor een gaai zouden kiezen vanuit zichzelf is dat voor mij anders dan dat ze Spetter zouden nemen omdat ik sterf.
Ikzelf ben bezig met mijn wilsbeschikking. Het is fijn als alles duidelijk is na een verlies. Mijn kinderen weten ook dat ik hier actief ben...............en zullen het forum niet vergeten.
Ik hoop wel dat ik tegen die tijd een oud besje ben...................  |
Zaterdag 26 September 2009 1:36 pm |
|
|
|
|
Nel
Vlieger
|
Ik ben hier al jaren mee bezig. Ik heb het er ook wel eens over met mijn man, van de week nog. Hij heeft niets met vogels. Ja, hij zorgt er voor als ik in het ziekenhuis lig. Vorig jaar nog, en dat is prima gegaan alleen komen ze dan niet uit de kooi.
Ik heb onder mijn Favorieten verschillende vogelsites staan en hem verteld dat hij daar dan altijd terecht kan als ik er niet meer zou zijn.
Ook moet ik eerlijk zeggen dat ik bij het aanschaffen van vogels de geschatte leeftijd optelde bij mijn eigen leeftijd en dan zou het wel zo uitkomen dat we allemaal ongeveer tegelijk dood gaan. Maar ......... je weet maar nooit.
Groetjes, Nel |
Zaterdag 26 September 2009 4:57 pm |
|
|
dragonflyer
Ervaren vlieger
Nel
dat heb ik ook gedaan vandaar de bonte boer
en pyrrhura
verder ben ik erover aan het nadenken.. maar weet het nog niet
manlief is er ook gek mee
dat scheelt |
Zondag 27 September 2009 10:54 am |
|
|
|
|
stephen
Ervaren vlieger
ik heb hier niet echt problemen van ik ben nog jong
maar moest er iets gebeuren dan zijn de aga's buiten al zeker veilig want mijn pa zou de volière wel verzorgen maar jefke en joske zijn redelijk eenkennig, jefke valt nog mee maar hij bijt naar iedereen die niet mij is en joske al helemaal, ik zou niet weten wat ik moest doen met hun
dat komt ervan als je mij aan het denken zet he  |
Zondag 27 September 2009 10:01 pm |
|
|
jahleesa
Net uit het ei
ik ben hier ook al mee bezig geweest en me lid donateur gemaakt bij de stichting de moderne papegaai ,m,n dochter op haar hart gedrukt dat ze daar heen moeten en aan ieder die het horen wil hhihihih het is erg belangrijk voor mij dat ze goed terecht komen het zijn m,n grijze kindjes toch!!!!! ze over leven mij dat is een ding wat zeker is. |
Zaterdag 7 November 2009 4:40 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 3:54 am
|
|
|
|
|