We hebben de stem nodig van alle dierenvrienden :)
Hoi mede kromsnavel vrienden,
Graag zou ik jullie aandacht willen voor het volgende:
Ik heb plannen gehoord over een super plan voor alle (huis)dieren.
De rode draad in het project is de rechten van alle dieren.
Hieronder vinden jullie een korte beschrijving van het project, en een link naar een site die geld biedt om het beste project van Nederland op te zetten.
Zouden jullie alstjeblieft je stem willen geven voor dit project?
Het is erg gemakkelijk, en voor een ontzettend goed doel!
Bedankt!
Valentijn & Storm. (Een al bekende van jullie )
De doelstelling van het schoolproject Stem Voor Dieren is kinderen bewust te maken van hun verantwoordelijkheid als beschermer van dieren. Verantwoordelijkheid voor eigen huisdieren en daarbij voor de dieren in hun omgeving. Via het educatieve schoolproject leer ik hen dat verzorging meer is dan je dier in een kooi zetten met voer en water. Bewegingsvrijheid en gezelschap zijn van groot belang.
Laten we dieren een stem geven via kinderen. Word lid van Stem Voor Dieren!
Zodat het project op alle scholen in gebruik genomen zal worden.
Stem ook op het project zodat ik via de ASN bank een prijs kan winnen om januari te beginnen met het grote plan.
Stem via de onderstaande link NU op project Stem Voor Dieren! Korte registratie en klik. Dank je wel namens de dierenwereld!
Re: We hebben de stem nodig van alle dierenvrienden :)
quote:Originally posted by Sue
Wat een goed initiatief!
Ik zal er vanmiddag eventjes voor gaan zitten.
PS Ik heb het nog niet goed gelezen maar is dit zoiets als de PvD? Ik meen dat zij tegen het houden van papegaaien zijn?
Nee het is totaal wat anders. We zijn zeker niet tegen het houden van papegaaien, en andere huisdiertjes. We willen juist dat deze dieren het beter hebben, door mensen voor te lichten over hoe deze beestjes echt verzorgd moeten worden. (Dit gaat nog zo vaak verkeerd. Dieren worden te gemakkelijk gezien als 'ding' voor vermaak)
Het is dus zeker niet dat we tegen houden van huisdieren zijn.
Bedankt voor het stemmen jongens!!
Valentijn
Woensdag 19 Augustus 2009 9:18 am
Sue Moderator
Re: We hebben de stem nodig van alle dierenvrienden :)
Ik snap dat jullie het project graag aan de man willen brengen en dat het project zeker belangrijk is maar zou je zo vriendelijk willen zijn om hetzelfde bericht niet 6 keer te plaatsen? Eén keer is genoeg. Ik heb 5 nagenoeg dezelfde berichten verwijderd.