|
|
|
Manon79
Beginnende vlieger
| Weekendje weg.. |
|
|
Komend weekend gaan we met de ouders van mijn vriend, zijn broers en aanhang, en zijn zus een paar dagen naar de zee. Op zich hartstikke leuk. Echt waar! Maar vind het echt VRESELIJK dat ik Sypie dan 3 dagen moet missen. Echt erg!
Hij gaat naar mijn ouders. En daar kan hij niet los vliegen. Verder heeft ie het daar wel goed hoor, en hij heeft ook wel genoeg aanspraak enzo... Maar toch... Heb er toch een rot gevoel bij... Hebben jullie dat ook als jullie weg gaan?
Zou hem eigenlijk heel graag willen meenemen, maar hij raakt heel erg gestresst in de auto. Dus denk niet dat dat echt een optie is...  |
Dinsdag 23 Oktober 2007 10:03 am |
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
Als je hem 3 dagen moet missen is het toch niet erg?
als het nou een week of 2 was oke
We waren 4 weken op vakantie geweest, toen miste ik ze wel heel erg! |
Dinsdag 23 Oktober 2007 10:44 am |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Weekendje weg.. |
|
|
Ja dat had ik van de zomer ook toen ik op vakantie ging. Gelukkig werden er foto's van de kippetjes gestuurd zodat ik zeker wist dat ze het naar hun zin hadden. (iets te goed, want ze kregen zowat iedere dag pap! )
Zou het echt geen optie zijn om hem mee te nemen? Zou je overwegen om hem te kortwieken? Gaan jullie vaker een paar daagjes weg? |
Dinsdag 23 Oktober 2007 10:48 am |
|
|
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
ik kan me wel voorstellen dat manon het niet helemaal lekker zit
ik heb het ook zelfs als ik een dagje weg ga dan ben ik blij dat ik weer thuis ben en coco zie
dit is denk ik per persoon verschillend
ik zou mn schatje bewijze van twee weken echt niet kunnen missen,toen ik een weekje weg was was mn vriend thuis dus ik wist zeker dat ie het goed had maar ben toch eerder terug gekomen van de heimwee  |
Dinsdag 23 Oktober 2007 10:51 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Hahaha dat is waar Joyce.. Jij was helemaal erg! Vond het wel schattig dat je eerder thuiskwam omdat je Coco miste.  |
Dinsdag 23 Oktober 2007 11:03 am |
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
hih ik ben echt erg ja krijg er ook comentaar over van mn vriend hoor
nou gaan we miss met de carnaval weer weg dus ik zit nu al elke keer hints te geven dat ik hm miss meeneem :lol:mn vriend vind dit en beetje overdreven maar ik zeg gewoon ja of we gaan weg en we moeten eerder naar huis omdat ik hm mis of we nemen hm mee en blijven een volle week  |
Dinsdag 23 Oktober 2007 11:14 am |
|
|
|
|
Manon79
Beginnende vlieger
Ben echt erg hoor wat dat betreft... Toen we een een paar jaar terug een maand naar thailand waren heb ik echt afgezien hoor... Miste m echt VRESELIJK!!! Had toen ook een behoorlijk hoge telefoonrekening omdat ik Sieps perse regelmatig ff wilde horen... !!! Gaan gelukkig niet zo vaak een paar dagen weg. Daarom dus ook!!!
Wil m wel echt heel graag meenemen, maar hij vind t in de auto echt helemaal niks...
En wat dat kortwieken betreft.. Vond het eerst een beetje zielig voor hem omdat ie altijd heeft kunnen vliegen. Maar zodra we verhuisd zijn en een beetje gesettled zijn gaan we het toch proberen. Wil wel echt extra veel tijd en aandacht aan hem kunnen geven zodat ie merkt dat het helemaal niet erg is als ie niet zo goed meer kan vliegen. En dat ie er een hoop voor terug krijgt... Misschien dat we dan ook beter kunnen oefenen met even een stukje in de auto enzo....
En Joyce... !! Wat wordt het nu? Gaat Coco mee? |
Dinsdag 23 Oktober 2007 11:38 am |
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
weet ik nog niet de baas heeft er nog geen oordeel over gevelt  |
Dinsdag 23 Oktober 2007 11:41 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Hoi Manon.. Het is geen must hoor, maar dacht: Als je vaak weg gaat en Syp kan dan mee?? Vindt hij de auto heel erg of vindt hij het erg dat alles in zijn kooi schudt?
Aga'tjes kunnen vaak nog prima uit de voeten zonder vleugels. Snelle dondertjes!  |
Dinsdag 23 Oktober 2007 9:08 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Ahhh dan is het toch niet zo erg om 'm mee te nemen? Als jij er maar happy van wordt, toch? Dan kook je gewoon extra lekker daarna. Ofzo??  |
Dinsdag 23 Oktober 2007 9:09 pm |
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
 |
Dinsdag 23 Oktober 2007 9:15 pm |
|
|
Manon79
Beginnende vlieger
Volgens mij vind hij de auto gewoon eng. Als ie los is in de auto is ie ook paniekerig... En in zn kooitje is helemaal eng natuurlijk met allemaal die rammelende dingetjes in z'n kooi...
Weet ook wel dat het geen must is, maar vond het gewoon beetje zielig. Maar gaan het toch proberen als alles wat rustiger is.. Vind het ook veel leuker als ik m dan makkelijker ergens mee naar toe kan nemen. En dan gewoon inderdaad maar oefenen met meegaan in de auto...
Snelle donders kan je wel zeggen ja!! Als Sypie geen zin heeft om naar z'n kooitje te gaan. Is het vaak nog een hele onderneming om m te pakken te krijgen... En heb echt het idee alsof ie me dan gewoon uitdaagt... De kleine rotzak...  |
Woensdag 24 Oktober 2007 8:51 am |
|
|
|
|
vlindertje
Ervaren vlieger
|
|
|
quote:
Originally posted by Manon79
Snelle donders kan je wel zeggen ja!! Als Sypie geen zin heeft om naar z'n kooitje te gaan. Is het vaak nog een hele onderneming om m te pakken te krijgen... En heb echt het idee alsof ie me dan gewoon uitdaagt... De kleine rotzak...
Zoooooooo herkenbaar Zonder vleugels kunnen ze wel hard rennen, en probeer maar eens een onwillige aga van onder een autostoel te krijgen
Wat dat betreft ben ik het met je eens en kan je beter op je gevoel afgaan.
Als het echt niet anders kan gaat Vogeltje in zijn eigen kooi mee (water, bodembedekking en eten eruit, bij aankomst alles nieuw erin). Maar meestal blijft hij thuis want het is echt 3 x niets.
Vooral omdat er ook nog de priemende vingertjes van de jongste zijn. En ik het niet aanmoedig de kleine door de aga te laten bijten.
Op een kort weekend mis ik hem niet echt, behalve op de terugreis, ben altijd erg blij om hem te zien. De zomervakantie is anders, dat was echt niet fijn, vooral omdat hij de eerste dagen niet wilde eten. Maar goed, soms kan je niet anders. |
Woensdag 24 Oktober 2007 7:35 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Ojee, dus de auto is maar niets? Bevestig je zijn angst of ga je zelf vrolijk zitten doen?
Ze kunnen zo heeeeerlijk voor je uitrennen he die kleintjes? En dan, terwijl ze voor je uit hobbelen lijkt het wel alsof ze roepen: Pak me dan, pak me dan!  |
Donderdag 25 Oktober 2007 10:18 pm |
|
|
Manon79
Beginnende vlieger
Hahaha! Ja inderdaad! En dan ergens hoog gaan zitten waar ik niet bij kan. En dan zie je m echt kijken zo van: Hèhèhè!! Lekker puh!!! Je kan me toch niet krijgen!  |
Vrijdag 26 Oktober 2007 7:36 am |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 4:01 am
|
|
|
|
|