Weer epileptische aanval?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Nel
Vlieger

Reageer met quote  

Ik moest even overleggen met mijn man want ik wist het niet meer precies. Confused
Na overleg kwamen we tot de conclusie dat dit ongeveer een week heeft geduurd. Laughing

Rolling Eyes
Bericht Woensdag 18 Juli 2007 7:09 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ohhh dat valt mee! Very Happy
Hier was Zazu na twee dagen hongeren over en Iago meteen..
Bericht Woensdag 18 Juli 2007 6:00 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Nel
Vlieger

Reageer met quote  

Ik heb het op mijn eigen manier gedaan, niet alle zaad weg en alleen pellets neerzetten.

Nee, ik gaf zaad en pellets maar wel elke dag minder zaad zodat na een week er alleen nog pellets waren, no problemo. Cool
Bericht Woensdag 18 Juli 2007 6:09 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Manon79
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Sypie eet pellets!!!! Ben echt hartstikke trots op m! Laughing Vanmorgen vond ie ze nog helemaal niks. En had er net een paar in m'n hand gedaan, en hij begon meteen te eten... Had r wel een paar in zn voerbakje gedaan in plaats van z'n andere voer... Dus misschien had ie stiekem geproefd, en vond ie ze toen wel lekker...
Had trouwens nog met de dierenarts overlegd,... Was waarschijnlijk toch verstandig om Sieps aanvullende vitamineinjecties te geven... Dus dat moet maar dan... Vind het echt zo zielig.. Zo'n grote spuit in zo'n klein vogeltje...
Bericht Woensdag 18 Juli 2007 10:04 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Hey,wat super zeg.
Heb je ze zelf ook al geproefd?? Laughing
Bericht Woensdag 18 Juli 2007 11:07 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Ik ben blij dat het beter gaat, maar ik zou toch overwegen bloedonderzoek te laten doen voor het geval het iets anders dan vitamine tekort is.
Bericht Donderdag 19 Juli 2007 9:07 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

DAT IS SUPER!!! Echt superfijn dat hij z'n pellets eet. Very Happy Je kan met recht trots op dat kleine grote ventje zijn.
Van die spuitjes merken ze vaak niet zoveel. Het is meer het vasthouden wat ze niet leuk vinden..
Sterkte hoor.. Troosten
Bericht Donderdag 19 Juli 2007 4:47 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat goed zeg!! Super. zo zie je maar weer...de aanhouder wint Very Happy
Bericht Donderdag 19 Juli 2007 8:29 pm
Manon79
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Sypie was vandaag weer opstandig volgens mij... Heeft dus geen pellets gegeten... Confused Maar blijf toch volhouden. Krijgt gewoon pellets in z'n bakje. Echt zielig, zal wel honger hebben... Maar als ie echt honger krijgt, zal hij ze wel eten, hoop ik.... Confused
Had een klein beetje zaadjes door de pellets heen gedaan... die zijn dus wel allemaal op... Wat een pikkerd!!!

En denk dat ik toch maar die pellets van Harisson ga bestelln... Krijg eigenlijk een beetje de indruk dat die beter zijn...
Wie weet toevallig welke het beste zijn voor agaatjes?
Bericht Donderdag 19 Juli 2007 9:33 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

De Harrison high potency fine is goed voor aga'tjes. Smile Da's een oranje etiket meen ik?

Wat een sneaky is die Syp zeg, eerst wel eten nu niet meer! Laughing
Bericht Vrijdag 20 Juli 2007 9:45 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat klopt, oranje etiket. Die krijgen mijn pyrrhura's ook. Doen het er goed op.
Bericht Vrijdag 20 Juli 2007 9:48 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zijn die ook voor pyrrhura's? Wheezy krijgt de HPC.
Bericht Zaterdag 21 Juli 2007 3:42 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Echt waar? Ik zei al bij de zomeravond wandeling dat ze niet wist wat voor vogels pyrrhura's waren. Toen zei ik groenwangparkiet en kreeg ik deze.
Zijn die HPC anders van samenstelling of gewoon een andere maat?
Bericht Zaterdag 21 Juli 2007 9:42 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ehmmm ik heb voor Wheezy niets gevraagd. Embarassed Omdat de rest HPC krijgt, dacht ik.. Ik geef Wheezy ook HPC.
De HPC heeft wel een andere samenstelling. Misschien moet ik ook maar eens HPF halen.
Bericht Zaterdag 21 Juli 2007 10:22 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb geen idee.
Bericht Zaterdag 21 Juli 2007 10:38 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 4:02 am
  Berichten van afgelopen: