|
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Nou, ik hoef mn huis niet vol gaaien hoor, dan ben ik zelf een soort NOP zeker
Het is ook fijn dat die opvang er is, maar ik denk toch dat t niet voor ieder dier de beste oplossing is Zelf zou ik ze eerder naar die stichting doen zodat ze onder begeleiding een fijn nieuw huis krijgen.  |
Maandag 10 Oktober 2005 9:23 pm |
|
|
|
|
joke
Vlieger
|
quote:
Originally posted by Marjet
Dat zijn zeker hele mooie foto's
Maar wat hartverscheurend om die foto's te zien waar jij (?) met die gaaitjes kroelt, dat die beessies 'hun' eigen mensen niet -meer- hebben, da's toch heel verdrietig.
ja that was me ik vind dat ook moeilijk hoor maar vind het er ook weer fijn om daar te zijn kweet niet is inderdaad een heel dubbelgevoel, en ja je zou er zo wel een paar willen meenemen, heb daar dan ook mijn favo's zitten, die ik steeds opzoekt  |
Dinsdag 11 Oktober 2005 12:10 pm |
|
|
Mees
Beginnende vlieger
Wat een prachtige foto's Joke!
Maarre... n.o.p? Wat, hoe, waar??? |
Dinsdag 11 Oktober 2005 8:59 pm |
|
|
|
|
joke
Vlieger
|
stichting nederlandse opvang papegaaien
dat is in veldhoven
dit is hun website :http://www.papegaai.org/
er zijn daar meer dan 4000 papegaaien/parkieten en andere dieren
allemaal afgestaan aan de stichting dus voormalige huiskamer vogels of van kwekers, inbeslagname bij de douane of bij verwaarlozing. is de moeite waard vind ik om een keer tegaan kijken.  |
Dinsdag 11 Oktober 2005 9:21 pm |
|
|
|
|
linsey
Net uit het ei
Wij zijn ook naar het NOP geweest, en het is idd erg om te zien hoe ze daar zitten, maar denk er maar aan dat ze daar veel beter verzorgd worden dan als ze bij iemand thuis zitten die er geen aandacht aan schenkt. Ik heb daarom ook geld gedoneerd. Op mijn dagboek staan ook nog enkele foto's xxx |
Dinsdag 9 Mei 2006 10:33 am |
|
|
MarloesGetkate
Vliegende acrobaat
Oh die foto's waar jij lekker aan het kroelen bent met die beestjes vind ik echt moeilijk om te zien. Ik denk echt dat ze het daar heel goed hebben, maar er ontbreekt toch wel een soort band die ze daarvoor wel hadden. Als ik dan bijvoorbeeld denk hoe Bob daar zit en hij niet elke keer lekker over zijn hoofdje gekriebeld wordt, vind ik dat toch wel erg moeilijk. Heel veel papegaaien raken toch wel gehecht aan hun mensen.
Ik ben trouwens mijn ouders aan het overhalen dat wij er ook eens naartoe moeten, want er zitten wel echt prachtige vogels zeg! |
Dinsdag 9 Mei 2006 12:34 pm |
|
|
|
|
annemie
Kuikentje
heb net de foo's van het N.O.P gezien.
wat zitten er mooie vogels. moet er echter niet aan denken om Fredje er achter te moeten laten. ik zou geen rust meer hebben. |
Dinsdag 9 Mei 2006 2:15 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 4:02 am
|
|
|
|
|