Welke gaai is geschikt?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Heidy
Net uit het ei

Een bb'tje?  Reageer met quote  

Hoi allemaal,

Een bont boertje en een grijze roodstaart in 1 woonkamer (niet in dezelfde kooi natuurlijk) zou dat kunnen? Een grijze roodstaart hebben we al. Een ontzettend lieve dame van een half jaar oud. Toen Sammy kwam, hadden we twee valkparkieten maar dat waren zulke schreeuwers dat we ze weg hebben gedaan. Naar een heel goed nieuw thuis overigens. Omdat het voor Sammy denken we toch wel leuker zou zijn als er een vogel bij zou komen, overwegen we een bb'tje. Zou dat kunnen? Zijn het schreeuwers? Zou zo'n vogel in een kooi van 43x63x83 (dxhxb) kunnen?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes,

Heidy
Bericht Zaterdag 8 Mei 2010 12:13 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik vind Bb'tjes geen schreeuwers. In combinatie met een grijze kan prima. Heb ik ook en hebben er veel meer hier op het forum.
Hoe grote kooi je hebt, ligt er ook aan hoe vaak ze eruit kunnen...
Bericht Zaterdag 8 Mei 2010 1:16 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Heidy
Net uit het ei

Reageer met quote  

Hoi Egwene,

Dank je voor je snelle reactie. Onze Sammy mag iedere dag uit zijn kooi. Dus dat zou ook voor het bb'tje gaan gelden.

Groetjes,

HEidy
Bericht Zaterdag 8 Mei 2010 1:37 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Dank denk ik dat die grootte van de kooi wel oke is. Hier hebben ze dat ook zo ongeveer van die grote. En hier komen alle gaaien er uiteraard ook elke dag uit.
Bericht Zaterdag 8 Mei 2010 3:30 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Tsja, ik vind Cleo geen schreeuwer, maar elke gaai schreeuwt. Cleo vooral 's ochtends en soms 's middags. En dat gaat erg hard, harder dan Pipo bijvoorbeeld, maar Pipo is dan ook jonger,dus wie weet gaat hij ook straks meer herrie produceren. Dat schreeuwmoment is gewoon natuurlijk gedrag en hoort er dus bij... Ik heb een iets grotere kooi, mijn inziens hoe groter hoe beter, ligt eraan wat je kwijt kan.
Bericht Zondag 9 Mei 2010 3:30 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

http://www.fluffies.org/nl/alg.....16645.html

Hallo allemaal, zouden jullie Heidy willen helpen met reacties in bovenstaand topic? Dan staat alles centraal in een topic! Alvast bedankt...
dan sluit ik deze!
Bericht Zondag 9 Mei 2010 4:02 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

http://www.fluffies.org/nl/alg.....16645.html

Hallo allemaal, zouden jullie Heidy willen helpen met reacties in bovenstaand topic? Dan staat alles centraal in een topic! Alvast bedankt...
dan sluit ik deze!
Bericht Zondag 9 Mei 2010 4:02 pm

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 4:08 am
  Berichten van afgelopen: