Welke nevelspuit gebruiken jullie ?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Spetter
Vlieger

Welke nevelspuit gebruiken jullie ?  Reageer met quote  

Spetter is een ster in het verslijten van nevelspuiten. Mijn tweede is ten onder gegaan en blijkbaar niet bestand tegen veelvuldig gebruik. Ik ga morgen eens kijken bij de Boerenbond voor een stevig exemplaar. De rubbertjes geven het op Boksen

Ze is dol op lekker sproeien en ik gebruik per keer zeker bijna 1 liter. Met het oppompen schiet het rubbertje eraf en weg is de druk. Zit ze me aan te kijken............en te wachten...............en maakt duidelijk: ik ben nog niet klaar met douchen Laughing En zoals het hoort zorgt het personeel voor een goed werkende nevel-sproeier.

Spetter vindt het fijner op deze manier dan onder de douchekop, de straal gaat te hard. Met de nevelspuit mag ik onder haar veren sproeien, mevrouw gaat er helemaal voor zitten, ook tussen de veertjes van haar nekje, zit ze met haar oogjes dicht te genieten Hartje

Een beetje een lang nevel verhaal voor een korte vraag Ooops
Bericht Donderdag 1 Juli 2010 6:38 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Windkracht13
Vlieger

Reageer met quote  

Ik gebruik nu een plantenspuit (kramp AuW)

Maar heb deze in bestelling staan, http://www.mamut.net/parrotsavenuewebshop/shop/
Bericht Donderdag 1 Juli 2010 9:46 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Whahaha, die kramp...kan het me helemaal voorstellen.

Suzy (en Joris trouwens ook, maar die vind het allemaal maar niks) gaan gewoon mee onder de douche. Ik zet ze dan tegenover me op een tafelstandaard op de grond. Dan vangen ze alle nevel op en hoe ze het voor mekaar krijgt, krijgt ze het, maar in no-time is Suzy doorweekt (zie foto's in mn dagboek)

Suzy heeft geen last van de harde straal, het liefst springt ze van de stok en loopt op de grond onder de douche (wat niet altijd kan aangezien er ook shampoo en zo komt dus wil ik haar daar dan niet bij hebben.
Bericht Donderdag 1 Juli 2010 10:05 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Yep, ook hier vind ons grijs gevalletje het leuker om mams te laten afzien met een gewone plantenspuit. Fluf vindt zo eentje met druk wel leuker, alleen moet ik dus 2 plantenspuiten gebruiken nu om hun te douchen, kwestie van elk zijn exemplaartje te hebben denk ik zo. Stom! Stom! Laughing
Bericht Donderdag 1 Juli 2010 10:37 pm
Windkracht13
Vlieger

Reageer met quote  

Dazz dubbel AuW, hahaha Nanaaa!
Bericht Donderdag 1 Juli 2010 10:48 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing
Bericht Donderdag 1 Juli 2010 10:48 pm
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ik heb een hogedrukspuit voor de planten. die kan je volpompen en dan hoef je verder niks te doen. ik heb dus geen krampen meer hahaha
Bericht Vrijdag 2 Juli 2010 6:36 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Dat ga ik dus vandaag effe regelen Ja

Brede glimlach op mijn gezicht van jullie leuke verhalen, wat zijn onze vogels toch elk uniek en Hartje
Bericht Vrijdag 2 Juli 2010 9:08 am
MariekevC
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Ik heb gewoon zo een hogedruk spuiot gekocht bij de action voor weinig. gaat een jaar mee waarschijnlijk, maar dat vind ik best. Voor dat geld koop ik weer een nieuwe
Bericht Vrijdag 2 Juli 2010 1:43 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Ik ben geslaagd bij de Boerenbond. Een 5 ltr. drukspuit van het merk: Gloria Prima 5, bijna 25,00 euro en gaat levenslang mee.

deze spuiten hadden we ook op mijn werk in het lab, ze zijn oersterk en heel handig.

De drukspuit Prima 5 van Gloria is heel praktisch en veelzijdig. Binnen ons omvangrijke drukspuiten programma is het de absolute bestseller. Ook bij de Profi's is hij zeer geliefd! De kunstof tank heeft een vulinhoud van 5 liter en een max. werkdruk van 3 bar. De spuit is voorzien van een stevige knijpkraan, een drukmeter met veiligheids- en afblaasventiel, een vultrechter, een messing spuitstok, een grote pomp en een draagriem.

Geschikt voor vele toepassingen waar handzaamheid en kwaliteit een belangrijke rol spelen.
Bericht Vrijdag 2 Juli 2010 4:38 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 13 Februari 2012 4:19 pm
  Berichten van afgelopen: