hallo allemaal,
ik wilde graag even weten/ vragen welke ringen ik het beste kan kopen..
ik was op een internetwinkel raspetsupplies en daar hebben ze 2 verschillende vogelringen.. alleen kleuren niets erop gedrukt..
ik wilde ze kopen zodat ik straks evt baby grasparkietjes goed uit elkaar kan houden.. kleur bij dat koppeltje andere kleur bij die koppeltje enz..
maar ze hebben 2 verschillende ringen namelijk:
ALEMINIUM KNIJPRINGEN en Celluloid? welke kan ik het beste pakken? hebben jullie ervaring met deze ringen?
Celluloid is een soort hard plastic maar is wel duurder dan aliminium:
10 st €1.95 20 st. €2.25.
prijs maakt me niet uit maar welke kan ik het beste kopen voor BABY grasparkietjes..
ik hoor het graag..
mvg diana
Dinsdag 10 Maart 2009 8:17 pm
Sue Moderator
Re: welke ringen
Ik heb hier geen verstand van maar ik zou zeggen aluminium. Dat is volgens mij duurzamer? Van celluloid weet ik té weinig. (Wat een prijsverschil zeg!)
Ben je ook niet lid van een blad zoals europarrot over iets?
Woensdag 11 Maart 2009 1:54 pm
babe Fladderaar
vraag even op het internet.
ik ben dit jaar vergeten voor me valken ringen te bestellen heb ik even een ADV op het internet gedaan en heb nu al 10 ringen van dit jaar daar heb lang niet genoeg aan, maar er komen nog meer aan...
ik zou zeggen plaats een ADV op MP ofzo er altijd iemand die ze wel over heeft.
ik heb nog wel ringen over van vorig jaar voor grasjes...
hoii babe,
ik zou graag 1 ring of mischien 2 willen.. zijn het open ringen? ik heb nog 2 albinos die ik niet uit elkaar kan houden dan kan ik daar de oude ringen om doen..
als ik ze mag hebben..
mvg diana
Woensdag 11 Maart 2009 3:57 pm
babe Fladderaar
je mag ze wel een paar hebben dit zijn oficiele ringen dus gesloten en die kan je alleen om doen als ze een dag 14 zijn.
oudere vogels kan je knijp ringen om doen bij een dierenzaak kan je die halen alleen staat daar niks op.
maar dan kan je wel 2 verschillende kleuren nemen om ze uit elkaar te halen....
hoii millie: