Welke vogel?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Je hoeft maar één keer de mist in te gaan en al je vogels kunnen besmet raken. Jij hebt ze toch binnen zitten?

Het vogeltje wordt wel duurder maar ik vind het zeker meerwaarde hebben, geteste vogels.

PS Het is niet vervelend bedoeld ofzo, maar ik maak me gewoon zorgen. Die vogelziekten zijn zo'n drama!

ik heb er geen andere vogels bij en de bbtjes, jade en millie zijn getest.

Er komen geen andere bij. Sommige mensen willen dan geen vogeltje als ze dan duur worden. Ik heb gezegd ik test ze hier maar dan komen er extra kosten bij, sommige doen dat sommige willen dat niet. Alles wat ik heb laten testen van jongen heb ik geen een zieke ertussen gehad. testen bij gendika kost 60 euro meen ik. sommige mensen vinden dat een hoop geld als dat erbij komt. Ik heb ook mensen die wel lieten testen voor dat ze hem gingen halen. Ik heb steekproef ouders getest en kwamen toen geen nieuwe meer bij.

Die kweker uit alphen doet het ook zo.

Ik snap wat je bedoelt hoor sue maar als ik een agaje heb en die is 25 euro en er komt 60 euro testen bij dan word het een duur agatje. Daarom laat ik de keus bij de mensen.
Bericht Maandag 19 Januari 2009 7:47 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
missyess
Net uit het ei

Reageer met quote  

Ik heb je een mailtje gestuurd millie!
Bericht Maandag 19 Januari 2009 9:37 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by missyess
Ik heb je een mailtje gestuurd millie!

Heb gehad Smile
Bericht Maandag 19 Januari 2009 9:46 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oh de ouders zijn getest. Very Happy Dat is toch ook goed? Ik bedoelde dat eigenlijk meer te zeggen: of de kwekers de vogels heeft getest. Dat geeft de jonge vogels namelijk wel meerwaarde. (Ervan uit gaande dat het hele 'kweekbestand' is getest)

Het wordt inderdaad een duur aga'tje als je er zoveel bij moet tellen maar het is nog duurder als je huidige eigen vogels kapot gaan. Embarassed Zowel uitgedrukt in geld als in leed.
Bericht Dinsdag 20 Januari 2009 7:26 am
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ja daarom kunnen de mensen beter zelf kiezen of ze een agatje laten testen. ALs hij bij een andere gaai komt kan ik me dat voorstellen en als je dan nog 15 jaar plezier hebt maakt dat niet uit. Maar ik kan het hier niet standaard doen want dan krijgen ze geen baasje en met een paar nestjes agatjes kan ik niet blijven zitten:(
Bericht Dinsdag 20 Januari 2009 3:20 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 6:50 am
  Berichten van afgelopen: