|
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Maar hij houdt zich iig. bezig,en dat is toch waar het omdraait.  |
Dinsdag 31 Juli 2007 9:56 am |
|
|
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
|
|
|
Ik vind dat je er beter wel 1 bij kunt nemen. Wat dat voor gevolgen heeft voor jullie band is daarbij niet van belang, want dat zou nogal egoistisch zijn in mijn ogen . Nml is een papegaai (net als vele andere dieren...waar ik dit dus ook voor vind) een groepsdier en hoort hij niet de hele dag alleen te zijn. Of hij wel of niet vrienden wordt met die andere vogel is ook niet eens heel belangrijk...aanspraak is beter dan niets en in een groep (ook in de natuur) zijn ze heus niet allemaal dikke kameraden.
Ik denk dat jouw werken ,en dus minder tijd, eerder invloed heeft op jullie band dan een 2e vogel Buiten dat t invloed heeft op jullie band..heeft t ook (en vooral) invloed op zijn dagen en gemoed.
Stel je voor dat je van nature de drang hebt samen te zijn (vanwege veiligheid , vermaak, communicatie etc etc) , maar toch hele dagen alleen zit te wachten tot je familie weer thuis komt . Oke, hij zal je waarschijnlijk met open vleugels ontvangen als je thuis komt, maar of de reden daarvan zo oke is? En t kan zelfs zo zijn dat t aandacht vragen minder leuke vormen aanneemt.
En stel je dan voor dat je dat zelfde dier bent, maar een soortgenoot in je omgeving hebt...in een andere kooi, maar waar je wel naar kunt kijken, mee kunt kletsen etc etc  |
Dinsdag 31 Juli 2007 11:52 am |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 6:51 am
|
|
|
|
|