ik las een stukje hier http://www.fluffies.org/nl/flu.....php?id=193 van een krant in je mouw doen .. werkt dat echt voel je het bijten dan niet want ik heb een edel zo als somige al gelezen heben .. maar die bijt .. weet wel sins vandaag dat ze handopvang baby was ... ze is ook nieuwschierig maar doodsbang voor opstappen en alles.. en voor handen .. nu las ik het stukje door van tam maken ... en zag ik staan van een krant in je mauw doen ..
want ik heb ook opstap touw .. maar denk dat de kooi tegroot is om dat teoefenen ze heeft namelijk genoeg vlucht ruimte .. en alles.. heb wel een klein kooitje maar dit is 37 cm hoog en 40 cm breed is dat is toch teklein om teoefen met opstappen want ze zit nu in een grote kooi de edel woodie .. maar ze vlucht als ze moet opstappen en dt kan ze niet in dat kooitje .. ze is nu ook gekortwiekt ik hoor het wel
Ik zou het gewoon proberen! Als je hem dik genoeg doet (misschien nog een sok eromheen of iets dergelijks) dan kunnen ze er vast niet doorheen, toch?
Dinsdag 6 Mei 2008 10:24 am
alexandraatje Kamikaze piloot
mijn man pakt een dikke stok en doet die onder de mouw. daar kan de vogel in bijten maar ook makkelijk op stappen. probeer het maar eens. niet bang zijn is wel de regel dan is het bijten meteen over en gaat het o pstappen ook goed.
Woensdag 7 Mei 2008 7:28 am
Sue Moderator
Re: werkt het echt
Dat kan je doen.. Maar je kan ook met het opstaptouw buiten de kooi oefenen. (Dus eerst de kooi uit proberen te krijgen en meenemen naar een andere kamer)
Succes Mimi!
wel ik heb gemerkt bij joske dat je hem na er een lange tijd tegen te praten je je hand in de kooi moet doen en dan je handen moet laten zien op een zeer rustig tempo je hand, de rug van je hand en de handpalm zien dan zijn ze der minder bang voor maar die krant kan goed helpen maar hier beten ze niet in de arm maar recht in de viongers en aan de nagels
Zaterdag 17 Mei 2008 8:53 pm
Sue Moderator
Re: werkt het echt
Mimi, hoe gaat het?
Zondag 18 Mei 2008 9:27 am
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 6:52 am