|
|
|
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat
Soms is het wel zo dat ze beslissen dat iets gewoon dood en dood eng is, en laten zich niet van tegendeel te overtuigen, dan is het makkelijker om gewoon te veranderen.
(Ik heb zo iets met Aswan en haar vervoerbakje, zo'n kattenmand... die oorspronkelijk voor haar bedoeld was haat ze met passie; ik haal dat ding tevoorschijn, en ze vliegt al in paniek weg. Sindsdien heb ik drie verschillende andere kattenmandjes van dezelfde soort geprobeerd en zelfs gebruikt voor reizen naar de vogelarts, wat beslist geen leukste uitje is - en, let op, geen enkel probleem. Ze stapt er moeiteloos in)
Niet te snel opgeven, dus, maar soms is het echt makkelijker om uit te zoeken wat het precies is dat problemen geeft, en daar 'omheen zeilen'  |
Maandag 15 Maart 2010 10:43 pm |
|
|
|
|
pascallo
Waarschuwingen: 1
quote:
Originally posted by Shi-NaYne
Soms is het wel zo dat ze beslissen dat iets gewoon dood en dood eng is, en laten zich niet van tegendeel te overtuigen, dan is het makkelijker om gewoon te veranderen.
Nou idd. Hier ook. De gitaar
Tegenwoordig wordt het gelukkig op afstand getolereerd, maar ik hoef niet te dicht bij de kooi te komen, of Cocootje veranderd van een grijze roodstaart in een grommende hond
Wat betreft het bewegen. Droog laten vliegen. Oftewel laten fladderen terwijl de vogel op je hand zit. Door simpel weg je arm omhoog en omlaag te bewegen zal de vogel zijn evenwicht willen behouden. Dit zullen ze doen door de vleugels te spreiden en er mee te gaan wapperen.
Daarnaast zijn speeltjes natuurlijk ook een mogelijkheid. Vooral de grotere touwspeeltjes zoals een ring of een boing waarop ze lekker kunnen hangen en gek doen. |
Dinsdag 16 Maart 2010 10:40 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 13 Februari 2012 4:53 pm
|
|
|
|
|