YES YES YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
MarloesGetkate
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Millie een late reactie van mij, maar gefeliciteerd met dit goede nieuws!
Bericht Donderdag 14 September 2006 12:26 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Gelukkig hebben wij dan de uitzondering die de regel bevestigd Very Happy
Bericht Donderdag 14 September 2006 3:25 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ging later ook fout maar ik ga de stapjes eens proberen en volhouden dank jullie
Bericht Donderdag 14 September 2006 3:29 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

kan je helaas niet echt helpen met het schreeuwen want onze aga schreeuwt niet. Is ook een muts hè, denkt dat ie een mens is. Fluit alleen hard in mijn oren als hij vindt dat het bedtijd is Rolling Eyes
Soms moet ik echt even boven werken terwijl Gizzie beneden in zijn kooi zit. Als hij me dan hoort roept hij wel een paar keer. De eerste keren fluit ik terug, zodat hij weet dat ik hem hoor. Daarna fluit of praat ik niet meer terug en na een paar fluitjes houdt Gizzie dan ook op. Soms wil ik even buiten in de tuinstoel een klein tukje doen (just resting my eyes.. Cool ) Gizzie zit dan in zijn kooi naast me en is dan ook gewoon stil. Gaat hij beetje poetsen ofzo. Gizzie heeft nooit geschreeuwd, vanaf het begin al niet dus we zullen wel geluk hebben gehad.
Als er drukke kleine kinderen in huis zijn fluit hij trouwens wel wat harder hoor, zeker als ze hem niet met rust laten. Een schel hard fluitje. In ikk denk dat dat zijn "en nu moet je oprotten" fluitje is. Kan het hem niet kwalijk nemen Laughing
Bericht Donderdag 14 September 2006 3:36 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 7:02 am
  Berichten van afgelopen: