Mmmm, reken er maar op dat ze blij zijn dat ie weg is....met Guus was het ongeveer net zo....die mensen wilden het kooitje openzetten en hoopten halfslachtig dat ie dan weg zou vliegen....dat is te zot voor woorden??? En Guus is nog een tam en schattig agaatje, dat je naar mijn smaak makkelijk kunt herplaatsen...
Mn zus en zwager kregen de kooi in de handen geduwd en that's it...geen afscheid, kopje koffie of niks...
Ik hoop dat jullie de afspraken op papier krijgen! en natuurlijk van harte! ben blij dat ie een goed tehuis heeft gevonden
ze hebben niets meer van zich laten horen sinds het telefoontje waarin ze zeiden dat ze dat weekend kwamen.
ik kijk het nu nog aan tot na het weekend, als ik dan nog steeds niets van hun gehoord heb probeer ik ze zelf nog wel eens op te bellen.
ach ja, ik blijf erbij, geen enkel mens met gezond verstand laat zijn vogels bij een wildvreemde achter! ik ben al lang blij dat het hummeltje hier tercht gekomen is en niet bij iemand met slechte bedoelingen..
Ik zou id wel zorgen dat er afspraken op papier komen. Stel je voor dat je hem over een jaartje van het bijten af hebt enzo en super gehecht bent aan hem en die mensen bedenken dat ze hun vogel terug willen.
Zelfs als ze hem niet in huis zouden willen nemen zouden ze hem dan voor veel geld kunnen verkopen.
Dit is wel uitgaan van het ergste maar het kan wel.
hij (of zij ) heet kasha.
van de eigenaars hebben we inmiddels niets meer gehoord. ik wacht nog af tot ik de resultaten van de dierenarts heb en dan ga ik hun nog maar es belle. dan heb ik ook nog iets te vertellen in plaats van alleen maar te zeuren.
Maandag 24 September 2007 7:17 am
Sue Moderator
Nou je zeurt echt niet hoor.. Ik neem aan dat ze nog niets van zich hebben laten horen? Raar..