Ziya Cilek.. Halsbandparkiet?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Ziya Cilek.. Halsbandparkiet?  Reageer met quote  

He! Ik zag dat je een halsbandparkiet erbij hebt! Wat gaaf! Zou je hier iets willen vertellen over je nieuwe familielid? Smile
Bericht Zondag 17 April 2005 9:10 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Ow, ik zag je berichtje pas later Embarassed
Hmm.. de halsband, ik had hem gekocht toen die 4 weken oud was, nou is die 7 weken oud hij is erg lief actief speels, en kan kleine voorwerpen met zijn pootje pakken, En als ik muziek op doe gaat hij met z'n kopje heen en weer Very Happy Ziya en Cilek zijn erg nieuwsgierig naar hem/haar, als ik Cilek naast hem zet jaagt die Cilek weg maar Ziya is niet bang voor hem/haar.
En hij houd echt NIET van wachten! als ik pap aan het maken ben gaat hij heeel snel met z'n kopje heen en weer Smile en gaat eerst op mij klimmen dan op tafel Smile
Bericht Woensdag 4 Mei 2005 12:34 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Een scheetje dus.. Smile

Ik ken dat wel, dat niet kunnen wachten op de papmaaltijd.. Da's maar goed ook, want als hij niet zou bedelen zou hij het niet overleven bij z'n ouders. (Denk ik?)
Bericht Woensdag 4 Mei 2005 8:03 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 7:08 am
  Berichten van afgelopen: