|
|
|
Remrov
Fladderaar
| Zou Pilaf mij nog herkennen na 4 weken? |
|
|
Hoi allemaal,
IK heb een vraagje.
IK ga binnenkort in julie 4 weken naar mijn vriend in Canada. iK wou heel graag pIlaf meenemen, maar ik hoorde bij het reisbureau dat het een heel geregel is om een vogel mee in het vliegtuig te nemen.
Dus heb ik besloten PIlaf bij mijn moeder te laten logeren.
Nu vraag ik me af of PIlaf mij na zo'n lange tijd nog herkent. Ik heb een hele leuk eband met pilaf en hij gaat eigenlijk overal mee naartoe. Dus ik ben best bang dat ie misschien denkt dat ik hem in de steek laat, of dat ie mij helemaal niet meer herkent na 4 weken.
Weet iemand hier misschine meer over? |
Vrijdag 12 Juni 2009 6:05 pm |
|
|
|
|
sjm
Fladderaar
Heej!! Natuurlijk vergeet hij jouw niet! ik heb zelf heeeeel vroeger een amazone gehad (heette koko) en zag mij als zijn vrouwtje.. Het was echt een schatje maar ik moest hem wegdoen van mijn ouders.. heel gedoe allemaal maar goed.. 2 a 3 jaar later hadden ze hem gekoppeld aan een vrouwtje waar hij jongen mee heeft gekregen, 2 als ik het goed heb. wij zijn toen op kraambezoek geweest bij die mensen en hij herkende me direct ik was zooooooo gelukkig Helaas ben ik hem nu uit het oog verloren ik hoop maar dat hij het goed heeft. Daarom zeg ik tegen jouw dat hij je niet vergeet zeker weten van niet  |
Vrijdag 12 Juni 2009 8:47 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Pilaf vergeet je echt niet hoor. Ik denk dat hij hartstikke blij is als je weer terug bent. Geen zorgen om maken.  |
Zaterdag 13 Juni 2009 6:30 am |
|
|
|
|
Remrov
Fladderaar
Bedankt voor jullie reacties.
Dat steld me wel gerust.
Pilaf gaat eerst twee weken naar een vriendin van mijn moeder. die is helemaal gek van dieren, en Pilaf heeft daar al eerder gelogeerd, en daarna gaat hij twee weken naar mijn moeder. pilaf kent mijn moeder natuurlijk ook wel goed.
Het zal voor mij wij wennen zijn ook, om zo lang Pilaf niet te zien. Maar ik weet in ieder geval dat hij goed wordt verzorgt.  |
Zaterdag 13 Juni 2009 8:35 am |
|
|
Sarah
Moderator

Ik dacht net dat ik deze vraag had beantwoord
Heb je je vraag nog ergens anders gesteld ook? |
Zaterdag 13 Juni 2009 2:47 pm |
|
|
|
|
Remrov
Fladderaar
Klopt ja Sarah,
Ik heb deze vraag ergens anders ook gesteld. iK wist niet precies waar ik hem moest plaatsen dus heb ik hem maar bij deze beide onderwerpen geplaatst. Maar heel erg bedankt voor je reactie.
Ik ben gelukkig wat gerustgesteld.  |
Zaterdag 13 Juni 2009 5:20 pm |
|
|
Sarah
Moderator

O vandaar, dan ligt het dus niet aan mijn leeftijd en heb ik ze nog altijd allemaal op een rijtje
Geen probleem hoor, gelukkig ben je gerustgesteld. Je moet je er ook geen zorgen over maken. |
Zaterdag 13 Juni 2009 7:44 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Uit het tweede topic:
quote:
Originally posted by Sarah
Hoihoi,
Wat leuk dat je 4 weken naar Canada gaat zeg. Het is natuurlijk moeilijk te voorspellen hoe je gaaitje precies zal reageren als je terug komt maar vergeten zal hij/zij je niet zijn hoor. Misschien moet het wel weer een paar daagjes wennen en is hij/zij ff een beetje afstandelijk maar ben er zeker van dat alles snel weer op zijn oude routine valt als je terug bent en je enthousiasme laat zien en je zelfde dingen doet als voorheen. Zo snel vergeten ze niet iemand die ze graag zien hoor.
|
Zondag 14 Juni 2009 6:43 am |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 7:09 am
|
|
|
|
|