ahhh tjydo heel zielig

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemene verzorging van papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
millie
Kamikaze piloot

ahhh tjydo heel zielig  Reageer met quote  

ik heb hem net kort gewiekt voor de 2e keer dat andere was al een 3 jaar terug maar hij is nu echt heel zielig heb het aan 2 vleugels gedaan. meot ik hem nu met rust laten een paar dagen of niet want hij laat zijn vleugels nu helemaal hangen. en kan hij mee naar buiten of is het te koud ??????
Bericht Maandag 30 Januari 2006 7:33 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: ahhh tjydo heel zielig  Reageer met quote  

Oh Millie, laat je niet beetnemen hoor.. Ze doen vaak zo ontzettend zielig, maar als je daarin meegaat blijven ze zielig doen! Gewoon gezellig doen en leuke dingen met ze gaan ondernemen. Neem ze maar mee van kamer naar kamer: Dingen laten zien enzo. Vooral niet laten merken dat je medelijden met ze hebt: Dat voelen ze haarfijn aan!
Bericht Maandag 30 Januari 2006 11:08 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

hij is nu echt chagarijnig. hij bijt :S en hard ook hahah pak hem nu met een washandje om me hand dan komt hij er op zitten en bijt maar liever die washand dan mijn vel hahah.
maar ben trouwens wel bang dat als ie buiten is weg vliegt kan dat echt neit meer als hij neer stort in de kamer ..?? want als hij voor het eerst buiten is zal hij wel van me weg vliegen als hij de frisselucht voeld want van de zomer stond hij ook met ze kooi buiten maar hij zat helemaal tegen de tralies en wou maar al te graag weg.
Bericht Dinsdag 31 Januari 2006 2:17 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Ik ben het met Fluf eens hoor, laat je niet beetnemen! Mo'tje vond zichzelf ook heel zielig en vooral mijn man trapte daar in en ging daar in mee Evil or Very Mad . Eenmaal buiten vond Mo het super, keek zijn oogjes uit toen hij lekker in de kronkelhazelaar mocht zitten. Hij werd meteen weer heel gezellig en van zichzelf zielig vinden heb ik niets meer gezien.
Mo'tje ging dus meteen mee naar buiten en het ging eigenlijk heel goed. Ik heb net je foto's bekeken en je kietje ziet er goed gewiekt uit. Het zijn wel pluimgewichtjes maar toch denk ik dat hij niet weg zal kunnen vliegen. Toch moet je dit eerst even testen door hem zachtjes boven je bed van je af te "gooien". Hoever komt hij? Vliegt hij nog omhoog of daalt hij keurig af op het bed? Als hij na ongeveer een meter af te zijn gedaald keurig op het bed beland is hij goed gewiekt.
Bericht Dinsdag 31 Januari 2006 4:33 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

okee dank je wel ik ga het ff proberen
Bericht Dinsdag 31 Januari 2006 5:02 pm

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 29 Augustus 2008 7:24 am
  Berichten van afgelopen: