ben weer terug....

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemene verzorging van papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
hidde0124
Kuikentje

ben weer terug....  Reageer met quote  

hallo,

ik ben al heeeeeel lang niet meer op het forum geweest. omdat ik erg druk was met mijn school. ben begonnen met mbo opleiding bloemendetail handel waar ik nog steeds erg druk mee ben. ik ben de eigenaar van coco (mischien dat sommige hem nog kunnen herinderen). coco is die papegaai die eerst niet zo leuk was en beet en nog wel vaak schreeuwde. hij is inmiddels opgehouden met schreeuwen. dit doet hij niet meer nadat we heb gewoon soms een uur lang hebben moeten negeren. maar de aanhouder wint. en coco houd zijn snaveltje Very Happy hij is nog wel soms wat luidrugtig als wij aan het praat zijn want coco wil ook vaak gewoon mee praten.. maar voor de rest gaat het super met coco! Mr. Green hij gaat als het goed weer is mee op de fiets, dat vind hij heerlijk. lekker uitwaaien. van het zomer heeft hij hepen verbouwe. omdat vrienden van ons een discotheek hadden overgenomen en die moest verbouwd worden. en dat gebeurde door vrijwillegers (vrienden,familie,kennissen) hierbij heeft coco ook erg goed geholpen hij ging vaak mee en vond het prachtig om tussen alle mensen te kijken naar al het klus geweld. en natuurlijk kreeg hijd an ook zijn welveriende pauzes, met een lekker stukje fruit. ook gaat het steeds beter met coco zijn bijt gedrag. hij is soms een beetje humeurig en vind het dan ook niet leuk als je met de hand in zijn kooi gaat. hij wil dan gewoon even rust! maar zit hij op de kooi s hij de clown en wil hij ook wel graag mee om dingen te verkennen. douchen is hij nog steeds niet zo fan van. maargoed soms moet dat gewoon even. maargoed het gaat dus super met coco! en we zijn mischien van plan om er een maatje bij te halen.. maar dit is nog niet zeker. maar nu had ik een vraagje.... wanneer mag coco naar buiten? kan dat met dit weer ook nog gewoon? of zeggen jullie van naah doe maar niet?

ik hoor graag van jullie...
Bericht Zondag 7 November 2010 3:46 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Op zich kan het nog hoor maar ik zou de tijd echt wel beperken. Een kleine 10 minuten moet volgens mij kunnen, al moet ik wel zeggen dat ik het niet meer doe ondertussen. Ik vind het al wat te koud en ons grijsje gaat met kooi en al buiten dus dat is een heel gesleur voor een paar minuten.
Bericht Dinsdag 9 November 2010 10:06 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

zolang het buiten niet onder 0 is en de vogel niet op de tocht staat kan hij nog gerust mee naar buiten hoor.
mijn kleintjes staan ook nog altijd buiten.
Bericht Dinsdag 9 November 2010 10:54 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
daf
Fladderaar

Reageer met quote  

welkom terug!
Bericht Dinsdag 9 November 2010 6:30 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
hidde0124
Kuikentje

Reageer met quote  

oke, hij gaat nooit met kooi en al maar gewoon ff mee de honduitlaten. maar bedankt voor de reactie
Bericht Dinsdag 9 November 2010 10:38 pm
MariekevC
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Hai welkom terug,

Hij kan nu zoalng naar buiten, tot de voetjes koud worden. dat is redelijk goede indicatie.
Staat er nu een scherpe koude wind, dan kan hij ook beter binnen blijven.

een andere goede indicatie is. hoelang jij buiten in een t-shirt kan staan, zolang kan hij naar buiten
Bericht Woensdag 10 November 2010 9:01 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oe Marieke, die indicaties zijn eigenlijk wel goed. Goede tips. Veertje
Bericht Donderdag 16 December 2010 12:09 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 7:15 am
  Berichten van afgelopen: