Bonny Talsma - Gek van mijn vogel

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemene verzorging van papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Huh? Kost het bij Lorreco 15,95? Ik heb er 14,95 voor betaald. Smile
Bij papegaaienhulp is het helemaal duur! 18,95 plus verzendkosten! Misschien eventjes verder zoeken bij Bol.com ofzo?

Het is inderdaad niet zo gek, Marlies.. Maar aangezien je heel vaak hoort dat Bonnie Talsma heeeeel anders werkt was ik aangenaam verrast. Wink
Bericht Zondag 18 Maart 2007 1:41 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Heb ik vorig jaar gekocht in de hortes...en idd veel overeenkomsten met andere methodes. Wel erg goed en duidelijk geschreven en fijn om te lezen Very Happy
Bericht Zondag 18 Maart 2007 5:33 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
esjo
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Klinkt wel interessant. Ga eens kijken of ik het hier bij de boekhandel kan bestellen (scheelt weer verzendkosten Laughing )
Bericht Zondag 18 Maart 2007 7:58 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
RJ Niehof
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Heb bij ons ook even bij de boekhandel gekeken...alleen ze kunnen er niet aan komen. Maar ik ga zondag naar de kromsnaveldag..dus misschien kan ik hem daar krijgen
Bericht Dinsdag 20 Maart 2007 8:53 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Nel
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by RJ Niehof
Heb bij ons ook even bij de boekhandel gekeken...alleen ze kunnen er niet aan komen. Maar ik ga zondag naar de kromsnaveldag..dus misschien kan ik hem daar krijgen

Met het ISBN nummer kan de boekhandel het boekje toch zo bestellen?
Dat deed de boekenwinkel ook voor mij,binnen een week was het binnen.

ISBN: 90-810533-1-0 nur 430

Succes in ieder geval om er aan te komen, is zeker de moeite waard.
Bericht Donderdag 22 Maart 2007 1:46 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
RJ Niehof
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Heel erg bedankt...ik ga het nog eens proberen. Eigenlijk wel raar dat ze het niet konden bestellen
Bericht Vrijdag 23 Maart 2007 9:30 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Vogeleritis
Eitje

Reageer met quote  

Ik heb het boekje gelezen en ben ook naar de workshop geweest, dat is hetzelfde maar dan veel uitgebreider (duurt dan ook drie dagen). Daar waren ook mensen die een workshop bij die andere meneer hadden gevolgd en hun conclusie was dat Bonnie veel dier en mensvriendelijker sneller resultaat boekt, blijkbaar is er toch een verschil in aanpak.

Groetjes,
Bericht Maandag 26 Maart 2007 10:52 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Heeeey wat leuk dat daar mensen waren die beide cursussen hadden gevolgd. Smile Dat Bonnie mensvriendelijker is, daar twijfel ik geen seconde aan! Cool

Leuk dat je ook de cursus van Bonnie hebt gedaan! Smile Zit er nog veel nieuws bij vgl met het boek? -> Omdat het veel uitgebreider is, zitten er misschien handige dingen tussen?
Bericht Maandag 26 Maart 2007 11:14 pm
Vogeleritis
Eitje

Reageer met quote  

Ik had het boekje eerst gelezen en dat was handig want de grote lijnen en de volgorde snap je dan al. Ik heb er heel veel opgestoken over gedrag, houding, omgang, voeding etc. Eigenlijk ben ik ervan overtuigd dat iedere gaaienhouder zoiets zou moeten doen. Misschien is dit overdreven omdat het zo uitgebreid is maar ik had dingen zeker anders gedaan. Ook over gezondheid en voeding, belonen en straffen leer je dingen. Ik ben zelfs vogel geweest, dat was pas leerzaam zo zie je wat je met 'beloning-training' je vogel eigenlijk aandoet. Het advies was om mijn vogels (ik heb drie dagen gelogeerd en ben dus echt niet thuis geweest) met rust te laten omdat ik heel anders zou zijn met al die kennis. En inderdaad was mijn gaaies behoorlijk van slag en keken me heel arwanend aan. Binnen een week had ik een totaal andere band met mijn trots en nu trainen we samen met veel plezier. Niet dat mijn vogels kunsten moeten vertonen maar ze luisteren wel heel goed. Zonder straf, schreeuwen of ander lelijks kortom ik ben hardstikke blij met hun begeleiding en wil eigenlijk wel naar de vervolgcursus. Niet omdat ik nog niet genoeg weet of problemen heb met m'n gaaien maar gewoon omdat ik het leuk vind en zie en merk dat mijn vogels veel vrolijker geworden zijn.

Esther
Bericht Maandag 26 Maart 2007 11:21 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Jeetje, het heeft dus flink veel invloed gehad bij jou & en je vogels! Cool

Misschien ook een idee voor mij.. Very Happy Eventjes kijken naar de data!
Er is zóveel te leren! Cool
Bericht Maandag 26 Maart 2007 11:32 pm
Vogeleritis
Eitje

Reageer met quote  

Ik zou kijken wanneer het in de hortus zelf is, nu hadden ze een aantal vogels meegenomen (wel hele leuke) maar in de hortus kun je ze allemaal bekijken dat is veel leuker.

Ben benieuwd,

esther
Bericht Dinsdag 27 Maart 2007 7:42 am
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

In de hortus was t boek ook 14,95.
Dus wie niet te ver uit de buurt woont..GAAN! De vogelshow is namelijk ook erg grappig Veertje En ze verkopen nog mooie veren hangers, aparte speeltjes enzo Very Happy Very Happy
Bericht Dinsdag 27 Maart 2007 10:41 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 5 September 2008 11:57 am
  Berichten van afgelopen: