De eerste trein- en busreis van Spetter.

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemene verzorging van papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Spetter
Vlieger

De eerste trein- en busreis van Spetter.  Reageer met quote  

Vandaag was de dag dat ik met Spetter bij mijn moeder op visite ben geweest. Naar de trein gelopen, samen in de trein, daarna de bus en mijn moeder was zeer verrast dat Spetter mee was gekomen.

Bij mijn moeder mocht ze uit de bench en haar opstaptouw heb ik boven op de bench gelegd, daar heeft ze een stukje appel gehad + een stukje van een kaakje. Na ons kopje thee zijn mijn moeder en ik naar het dierenpark gewandeld, samen met rollator Laughing .

Bij het dierenparkje, een soort kinderboerderij, hebben we op het bankje gezeten en Spetter heeft zich reuze vermaakt met het kijken naar de ganzen, schapen, geiten, kippen en duiven. Leuk was dat er één gans de gehele tijd voor het hek is blijven staan om te kijken naar Spetter.............prachtig gezicht.

Na ongeveer 3 kwartier zijn we weer naar mijn moeders "verzorgingshuisje" gewandeld, ik weer naar de bus, daarna met de trein en naar huis gewandeld. Ik ben om half 1 vertrokken en was om kwart voor 6 thuis, Spetter zat in de trein terug te gapen en haar ogen vielen bijna dicht Hartje

Eenmaal thuis wou ze naar buiten op haar javaboom, had het hoogste woord, weer naar binnen, zich vermaken op de javaboom binnen en daarna op de zweefmolen heerlijk haar pellets zitten eten.

Ze verloor me tijdens het reizen niet uit het oog, wilde tussendoor een dikke kus met knuffeltjes en heeft het prima gedaan. Ik heb haar tussendoor ook steeds beloond met complimentjes, het was een prachtige leuke nieuwe ervaring voor ons beiden.

A.s. zaterdag gaat ze mee naar mijn zoon in Tilburg. Heerlijk dat ik haar op deze manier mee kan nemen. Natuurlijk speelt het goede weer de hoofdrol. Ik heb nog een speciale buggy voor de katten, die ik kan gebruiken bij minder weer, en natuurlijk de rugzak die ik heb gekocht.

Een lang verhaal, zo dadelijk lekker naar bed omdat ik echt moe ben van deze ervaring. En Spetter zal slapen als een tierelier van de buitenlucht en de nieuwe impulsen. Ze is een schatje van de bovenste plank.

Ben je na het lezen hier aangekomen, bedank ik je voor de aandacht Vrienden
Bericht Maandag 21 Juni 2010 9:24 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Mariss
Vlieger

Reageer met quote  

Ik wil bijna zeggen gefeliciteerd hahaha. Waarom weet ik niet zo Onzeker
Maar iedergeval, ik ben erg blij dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad.
Jullie verdienen het beide zo erg hoe goed jullie het naar jullie zin hebben.
Bericht Maandag 21 Juni 2010 9:35 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

dat klinkt als een heerlijk dagje uit. jullie hebben je beiden vermaakt en het past prima zo. ga zo door. het iss een hele belevenis en jullie genieten beiden enorm.
Bericht Dinsdag 22 Juni 2010 6:25 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Heerlijke dag achter de rug als ik het zo lees. Mooi hoor. Samen lekker genieten van de uitstapjes. Zalig. Veertje Veertje
Bericht Dinsdag 22 Juni 2010 11:34 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Ze is zo super lief. Stapt netjes in de bench, geniet met volle teugen en geeft veel dikke kussen Hartje
Ik denk dat ze het fijn vindt om weer thuis te zijn, lekker in haar eigen boom en 1 op 1. Ik ben zo trots op haar.
Bericht Dinsdag 22 Juni 2010 12:43 pm
Assie
Vlieger

Reageer met quote  

hahahaha lijkt wel reclame voor de NS
toppie dat het zo gezellig was Veertje
Bericht Dinsdag 22 Juni 2010 3:50 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 7:17 am
  Berichten van afgelopen: