Eerste Papegaai kopen vragen.

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemene verzorging van papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Danny091283
Net uit het ei

Reageer met quote  

Ook als je ouder word en een eigen huis hebt kun je je niet alles veroorloven. Droog
Bericht Woensdag 23 Maart 2011 11:58 am
 Gebruikers profiel bekijken  
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik zal de kweker van Cleo eens een mailtje sturen, hij woont redelijk bij jou in de buurt. Ik heb geen idee of hij onlangs nog jonkies heeft gehad, Cleo is immers al vijf... Mr. Green Prijzen zullen iig wel gestegen zijn sinds die tijd.
Bericht Donderdag 24 Maart 2011 12:00 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Danny091283
Net uit het ei

Reageer met quote  

Hey dankje, dat is lief van je Hartje

Uit welke plaats komt de genoemde kweker vandaan?

Cleo is trouwens een leuke naam. Ik wil die van mij Yago gaan noemen Very Happy
Bericht Donderdag 24 Maart 2011 1:02 pm
Danny091283
Net uit het ei

Reageer met quote  

Hey Laura,

Heb je al een reactie op je mail gehad van de kweker van cleo?
Ik kan de aanschaf van een een Senegal papegaai nu gelukkig wel veroorloven Very Happy
Bericht Dinsdag 29 Maart 2011 9:54 pm
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Hoi!

waarom neem je eigenlijk geen pyrrhura EN een bonte boer? Zijn beide geweldige vogels en ze worden heus niet minder tam met zn 2en. WEL minder afhankelijk van jou, maar dat is juist goed. Jij kunt een soortgenoot immers niet vervangen. t Mooie is dat je wel veel kunt leren van hun gedrag onderling. Als je tijd aan je dieren besteedt en jij je in hun gedrag verdiept kun je met ieder die een geweldige band opbouwen...ook al zijn ze met zn 10en

Trouwens..als je die 2 neemt kunnen ze mooi aan elkaar wennen (hoewel dat later tuulk ook kan, maar vanaf t begin meer succes) ennn... kun je direct zien dat de prijs de intelligentie niet bepaald! (ik denk dat t redelijk overeenkomt . Al blijft het net als bij mensen afhankelijk van t individu en de leraar!!! (ps..onderschat een aga of parkiet dus ook zeker niet! sommige mensen kunnen een parkiet meer leren dan een ander ooit voor mekaar krijgt met een kaketoe )

Mijn BBtje koste 150 euro. Die kweker raakte ze bijna niet kwijt, WANT geen hand opfok. Maar tam? JA! owhh man..wat een heerlijk dier! Een echte vogel en fijn met ons en de rest van de vogels (woont samen met Tommy mn timneh)

Pyrrhuras zijn ,trouwens ook echt wel vanaf 35 euro te krijgen hoor. Mjah, nogmaals...t plezier zit hem niet in de prijs.

Veel succes! Groetjes van Tommy Wink
Bericht Zaterdag 9 April 2011 7:21 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 7:17 am
  Berichten van afgelopen: