floyd en z`n kooi staan voor het raam wel gezellig want hij ziet zo wel heel veel
maar nu komt het dan
hij staat den wel voor de verwarming kan dat kwaad
te warm of voor de rui
als het kwaad kan moet ik hem daar weg halen en ziet hij natuurlijk wel niks meer buiten
Kun je die verwarming niet laag zetten en andere wat hoger??? of kun je dat niet los van elkaar regelen???
Ik heb mijn kooi precies tussen twee ramen met verwarmingen staan, voor een muur... Ik heb gelezen dat een vogel zich niet veilig voelt voor een raam als hij wil slapen, dus heb ik m daar maar neergezet...
ik heb de kleintjes voor het raam en voor de verwarmiong staan. nergens last van, niet met de rui of wat dan ook. kijk het even aan. geef ze elke dag wel een douche met de plantenspuit of zo. lekker fris
nee het is een grote plaat en ik doe sàvonds de lamellen altijd dicht
Maandag 27 Februari 2006 3:10 pm
Patricia Kamikaze piloot
De kooi van Gizmo staat voor de tuindeuren. Er is veel vogelbezoek in de tuin dus dat lijkt me voor Gizzie wel zo gezellig. Links naast de kooi ook een radiator dat wel. Maar hij lijkt nergens last van te hebben. Overdag zit Gizmo vaak in de erker aan de voorkant (ook al boven een radiator). Ik sproei ook regelmatig en 's avonds gaat er een doek over de kooi.
Ik heb niet het idee dat Gizmo overmatig in de rui is. Hoe zit dat bij floyd?
hij is nu wel in de rui
maar hij zit daar af vanaf begin november
en hij is niet gelijk in de rui gegaan
ik ben nu de heledag thuis en dan staat de verwarming meer aan en wist niet of het kwaad kon
denk niet dat het kwaad kan hoor. bij ons heben ze nergens last van en daar staat de verwarming ook de hele dag aan
Dinsdag 28 Februari 2006 10:23 am
marleen Kamikaze piloot
Bij mij staan ze ook voor de verwarming en
hebben nergens last van hoor.
Harry gaat zelfs met zijn buikje op de verwarming liggen.
Hahahah en dan vallen gewoon z'n oogjes dicht.
Vind ie lekker aan z'n buikje.
dat wil ik ook wel erg graag zien
ben toch wel blij dat het geen kwaad kan
anders had ik hem der toch weg moeten halen dat had ik jammer gevonden voor hem
nou voer ik iedere dag de buiten vogels en dat vind hij helemaal super zoveel bezoek
Dinsdag 28 Februari 2006 1:12 pm
Patricia Kamikaze piloot
Dat is leuk he corrie. Dat doe ik ook wat vaker nu ik weet dat Gizmo voor het raam staat. Voor ik 's morgens naar mijn werk ga voer ik de vogels buiten zodat Gizmo genoeg te zien heeft. Gizmo heeft ook uitzicht op de vijver, ongeveer 2 meter van de tuindeuren verwijderd. De vijver is laatst een paar keer bezocht door een Reiger. Eén keer hebben we deze Reiger betrapt. Echt een enorm grote vogel om die ineens in je tuin pal voor de ramen te hebben. Ik ben echt benieuwd hoe Gizzie gereageerd heeft toen die reiger er was en wij niet thuis waren (we weten van zijn bezoekjes af omdat de reiger helaas nogal aan het vissen is geweest... )
het is echt een mooi gezicht hij fluit en loopt heen en weer met z`n vleugels half wijd
van de week zat er ineens een kat in het raam hij schrok z`n eigen rot
hij viel van de stok en toen de kat aan de haal ik heb helemaal dubbel gelegen
wij wonen aan een sloot maar
de reiger staat weleens in de tuin maar daar heeft hij niks van
hij gaat wel beginnen als de eenden te keer gaan
maar het mooiste is als de buurvrouw aan de overkant het tafelkleed uit klopt dan staan ze met z`n drieen voor het raan
we zegen al gluuren bij de buuren
hey tweety staat op de vensterbank met daar onder de cv en ook tweety heefd nergens last van helaas wonen wij in een bovenwoning dus tweety krijgd niet zoveel bezoek
hahahhahah hoeveel vogels zijn jullie al kwijt patries???
ik heb bij onze buren gezien dat ze een net over hun viijver hebben mischien een idee voor jullie...??? beetje jammer als je steeds nieuwe vissen moet kopen