Foutje bedankt

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemene verzorging van papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
vlindertje
Vlieger

Reageer met quote  

Dat van die aardappel Shocked

Maar ja, in het rijtje dom, dommer, domst is uiteraard mijn uitstapje met een vliegend Vogeltje terwijl ik denk dat hij goed genoeg gewiekt is wel de grootst blunder Embarassed

Wij hebben ervoor geboet hoor, aan een bosrand onder een boom staan en 3 uur achter elkaar "Vogeltje" roepen is niet grappig....behalve voor wandelaars en buren! En nog een uurtje naar de tuin van de buren staren was ook geen grap...
Bericht Zondag 9 September 2007 2:21 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
esjo
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Ja, een blunder is zo gemaakt. Gelukkig dat alle verhalen hier toch goed tot redelijk goed zijn afgelopen.

Ik kan zo niet een blunder voor de geest halen die ik met Herman heb gemaakt, maar ze zijn er vast wel.
Vindt dit wel een grappig topic Very Happy
Bericht Zondag 9 September 2007 2:44 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Karel-gek
Karel zat toen ik nog behoorlijk ziek was vaak bij me als ik moest eten.
Hij kreeg dan altijd een stukje aardappel van me.
Eén keer gaf ik hem een stukje aardappel dat nog veel te heet was.
Zo zielig! Hij ging helemaal met zijn oogjes knipperen en de aardappel van z'n ene pootje in het andere pootje hevelen. Zo erg!
Embarassed

Ohhh sorry Karel-gek.. Het is echt niet grappig, maar zag ineens een beeld voor me (cartoon) van een gaaitje met hele grote, knipperende ogen. Embarassed Sorry..
Bericht Maandag 10 September 2007 3:23 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Karel-gek
Fladderaar

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Fluffy Sue
quote:
Originally posted by Karel-gek
Karel zat toen ik nog behoorlijk ziek was vaak bij me als ik moest eten.
Hij kreeg dan altijd een stukje aardappel van me.
Eén keer gaf ik hem een stukje aardappel dat nog veel te heet was.
Zo zielig! Hij ging helemaal met zijn oogjes knipperen en de aardappel van z'n ene pootje in het andere pootje hevelen. Zo erg!
Embarassed

Ohhh sorry Karel-gek.. Het is echt niet grappig, maar zag ineens een beeld voor me (cartoon) van een gaaitje met hele grote, knipperende ogen. Embarassed Sorry..
Zo ging het ook wel een beetje.

Maar het was wel echt zielig!
Bericht Maandag 10 September 2007 4:01 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 29 Augustus 2008 8:53 am
  Berichten van afgelopen: