Kan gewichtstoename kwaad?
Bob is in ongeveer 3 weken 10 gram aangekomen en weegt nu 150 gram
Zijn voedsel is niet veranderd en hij is nog net zo actief (of inactief ) als normaal.
Vrijdag 7 September 2007 11:11 pm
Fluffy Sue Site Admin
Re: Gewichtstoename
Hoi Marloes.. Op zich kan het niet zoveel kwaad hoor. Hoe voelt zijn buikje? Is hij echt te dik? Of voelt hij gewoon goed gespierd?
Mocht hij blijven aankomen dan zou ik even langs de vogelarts gaan.
Ja ik weeg hem altijd 's avonds rond half 8.
Hij voelt helemaal niet dik aan, maar hij zit al ruim 2 jaar op 141 gram dus ik vind het wel een beetje raar dat hij nu ineens aankomt
Nee hij drinkt niet echt veel. Maar ik weeg hem wel altijd op hetzelfde tijdstip, zal 's ochtends echt zoveel uitmaken? Dan kan ik namelijk nog niet zien of hij aangekomen is aangezien ik hem nog niet eerder 's ochtends heb gewogen.
quote:Originally posted by Cosch
Hier schommelt kaya ook heel erg tussen 40 gram ong (520 - 560 gram). Coco blijft wel netjes constant op hetzelfde gewicht!
Gr Corina
Wat een zware pummel trouwens! Ik ben al blij als Emma de 400 gram haalt. Al is dat natuurlijk wel een popje maar dan nog
idd veel guus zit bijna op de 450 (pop) en kokkie 360 (klein en ook pop)
Zaterdag 8 September 2007 9:19 pm
Fluffy Sue Site Admin
Je kan het een keer proberen. Misschien maakt het wat uit. Mocht het veel schelen, dan kan je gaan kijken wat hem zoveel zwaarder maakt. En anders.. Is 'ie aangekomen.
Maar hij was al een beetje een Danny deVito, dus ik lette al erg op zijn gewicht. Misschien moet ie maar gaan sonja bakkeren
Ik maak me op zich ook geen zorgen hoor, zijn gedrag is verder niet veranderd en zijn ontlasting enzo is ook goed, maar vond het zo apart dat hij opeens zoveel aankwam.
Hilli: zo dat is ook een groot verschil tussen de twee dames zeg!
Zondag 9 September 2007 12:28 am
Fluffy Sue Site Admin
Ik zou 'm voorlopig even in de gaten houden en als hij ineens heel veel aankomt zou ik toch even langs een vogelarts gaan.
Misschien vindt hij het Sonja Bakker dieet ook wel wat!
Zondag 9 September 2007 10:17 am
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Vrijdag 5 September 2008 7:31 pm